KudoZ home » English to Croatian » Other

wireless equivalent privacy

Croatian translation: WEP standard


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:wireless equivalent privacy
Croatian translation:WEP standard
Entered by: Daniela Miklic Belancic

09:15 May 27, 2003
English to Croatian translations [PRO]
English term or phrase: wireless equivalent privacy
By incorporating WEP, network security can be ensured. WEP serves 11 Mbps access points, PC cards, ...
Daniela Miklic Belancic
(ne prevodi se)
Explanation:
"Wireless Equivalent Privacy" naziv je standarda za šifriranje podataka koji se prenose bežičnom lokalnom mrežom i kao takav se ne prevodi.
Selected response from:

Igor Kudrnovsky
Grading comment
Hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5WEP enkripcijabergazy
5(ne prevodi se)Igor Kudrnovsky


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
(ne prevodi se)


Explanation:
"Wireless Equivalent Privacy" naziv je standarda za šifriranje podataka koji se prenose bežičnom lokalnom mrežom i kao takav se ne prevodi.

Igor Kudrnovsky
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 117
Grading comment
Hvala

7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
WEP enkripcija


Explanation:
http://www.80211-planet.com/tutorials/article.php/1368661


Radi se o vrsti enkripcije podataka.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-27 16:59:21 (GMT)
--------------------------------------------------

Otkrio sam i izraz Wi-Fi enkripcija...
Suzana Jašić, izvršna direktorica GONG-a:
... slično. WEP (Wired Equivalent Privacy, Wi-Fi enkripcija) stvara samo
lažnu sigurnost kod korisnika. Kako postati članom ZGWireless? ...
www.monitor.hr/interview/wireless.htm - 9k - Cached - Similar pages



bergazy
Croatia
Native speaker of: Croatian
PRO pts in pair: 678