KudoZ home » English to Croatian » Other

the pulsating terminal

Croatian translation: živi terminal


20:45 Jul 1, 2003
English to Croatian translations [PRO]
English term or phrase: the pulsating terminal
promotivni letak vezano za pustanje u promet novog terminala zracne luk
Laura1
Croatian translation:živi terminal
Explanation:
Pretpostavljam da se radi o metaforičnom izrazu kojim se želi opisati živost prometa ljudi i/ili zrakoplova na terminalu.

Prijedlozi:

živi terminal
terminal koji nikada ne spava / miruje
terminal - košnica

HTH


--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs 52 mins (2003-07-02 06:38:07 GMT)
--------------------------------------------------

ili: terminal u kojem bruji kao u košnici

--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs 42 mins (2003-07-02 09:28:03 GMT)
--------------------------------------------------

http://dict.leo.org/

beat, pulsation, pulse beat - der Pulsschlag


još jedan prijedlog: treminal brzog ritma

Der Flugplan beschreibt den Pulsschlag des Flughafens. Basisdaten wie die Anzahl der Flüge, die Zeiten für Ankunft und Abflug, die Größe der Flugzeuge, die Fluggesellschaften und Reiseziele definieren den Passagierstrom.
Selected response from:

Vesna Zivcic
Grading comment
Puno hvala!

Laura
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3svjetleći, pulsirajući terminal
Gordana Podvezanec
3 +1živi terminal
Vesna Zivcic


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
svjetleći, pulsirajući terminal


Explanation:
:)

Gordana Podvezanec
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in pair: 583

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dubravka Zebec
2 mins
  -> hvala

agree  A.Đapo
9 hrs

agree  Franka72: svjetleci
10 hrs

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
živi terminal


Explanation:
Pretpostavljam da se radi o metaforičnom izrazu kojim se želi opisati živost prometa ljudi i/ili zrakoplova na terminalu.

Prijedlozi:

živi terminal
terminal koji nikada ne spava / miruje
terminal - košnica

HTH


--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs 52 mins (2003-07-02 06:38:07 GMT)
--------------------------------------------------

ili: terminal u kojem bruji kao u košnici

--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs 42 mins (2003-07-02 09:28:03 GMT)
--------------------------------------------------

http://dict.leo.org/

beat, pulsation, pulse beat - der Pulsschlag


još jedan prijedlog: treminal brzog ritma

Der Flugplan beschreibt den Pulsschlag des Flughafens. Basisdaten wie die Anzahl der Flüge, die Zeiten für Ankunft und Abflug, die Größe der Flugzeuge, die Fluggesellschaften und Reiseziele definieren den Passagierstrom.

Vesna Zivcic
Native speaker of: Croatian
PRO pts in pair: 849
Grading comment
Puno hvala!

Laura

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxkatica: upravo to!
3 hrs