KudoZ home » English to Croatian » Other

skywalk

Croatian translation: (pristupni) pješački nadvožnjak / most


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:skywalk
Croatian translation:(pristupni) pješački nadvožnjak / most
Entered by: Vesna Zivcic

07:45 Jul 2, 2003
English to Croatian translations [PRO]
English term or phrase: skywalk
skywalk to visitors' viewing platform
Laura1
Pristupni pješački nadvožnjak
Explanation:
http://www.co.dane.wi.us/airport/park.html
Pokušao sam biti kreativan.
Selected response from:

bergazy
Croatia
Grading comment
Super ideja! Stavit ću nadvožnjak. Može?
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Pristupni pješački nadvožnjakbergazy
4zatvoreni mostInes Jurisic


  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zatvoreni most


Explanation:
Nisam sigurna postoji li neki stručan naziv.
(zatvoreni most koji spaja dvije zgrade)

Ines Jurisic
Native speaker of: Croatian
PRO pts in pair: 35

46 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Pristupni pješački nadvožnjak


Explanation:
http://www.co.dane.wi.us/airport/park.html
Pokušao sam biti kreativan.

bergazy
Croatia
Native speaker of: Croatian
PRO pts in pair: 678
Grading comment
Super ideja! Stavit ću nadvožnjak. Može?

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gordana Podvezanec
8 hrs

agree  Dubravka Zebec
1 day2 hrs