KudoZ home » English to Croatian » Other

nail-heads

Croatian translation: Vidi nize - nail=vrsta frizure


20:51 Nov 4, 2003
English to Croatian translations [PRO]
English term or phrase: nail-heads
She joined her fellow nail-heads at the mall...
Natasa Mazar
Croatian translation:Vidi nize - nail=vrsta frizure
Explanation:
Mozda ce Vam ovo pomoci. Nazalost, ne znam izraz na hrvatskom.
http://www.slangsite.com/slang/N.html

Nail: Hairstyle featuring an abrupt transition from longish hair on top to much shorter hair on the sides.

Example: See that kid over there? The one with the blue t-shirt and the nail?
Selected response from:

Karen Ordanic
Grading comment
Hvala na brzoj pomoći. Ni ja se nisam mogla odmah sjetiti ali sam po opisu odmah znala. Lijep pozdrav.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Vidi nize - nail=vrsta frizureKaren Ordanic
5irokez frizura
Gordana Podvezanec
3Čavlerica, čavler-frizura
IVAN-57


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Vidi nize - nail=vrsta frizure


Explanation:
Mozda ce Vam ovo pomoci. Nazalost, ne znam izraz na hrvatskom.
http://www.slangsite.com/slang/N.html

Nail: Hairstyle featuring an abrupt transition from longish hair on top to much shorter hair on the sides.

Example: See that kid over there? The one with the blue t-shirt and the nail?


Karen Ordanic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 264
Grading comment
Hvala na brzoj pomoći. Ni ja se nisam mogla odmah sjetiti ali sam po opisu odmah znala. Lijep pozdrav.

24 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
irokez frizura


Explanation:
:)

Gordana Podvezanec
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in pair: 583

37 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Čavlerica, čavler-frizura


Explanation:
Za ovu frizuru čuo sam prije oho-ho godina i ne mogu vjerovati da je izraz jos uvijek živ.
Opis frizure je upravo onaj iz engleskog opisa. Obicno je to imalo pomalo podrugljivu konotaciju.
Naravno, nekada.
Baš me zanima je li to zaista tako !

IVAN-57
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 530