KudoZ home » English to Croatian » Other

roll-on deodorant

Croatian translation: roll-on dezodorans


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:roll-on deodorant
Croatian translation:roll-on dezodorans
Entered by: Darija Racanovic

18:49 Nov 5, 2003
English to Croatian translations [Non-PRO]
English term or phrase: roll-on deodorant
Ne znam kako se ova vrsta dezodoransa zove na hrvatskom.
Darija Racanovic
Germany
roll-on dezodorans
Explanation:
dezodorans roll-on

neke pojmove ponekad i ne treba prevoditi
npr: .....Izaberite između spreja, stika i roll-ona! ....
nije potrebno prevoditi ni sprej, ni stik (a mogli bi), pa ne trebamo ni roll-on
m.h.o.
:)
Selected response from:

alz
Croatia
Grading comment
...a posebno alzu.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4deodorant sa kuglicom
Gordana Podvezanec
4 +2roll-on dezodorans
alz


Discussion entries: 1





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
deodorant sa kuglicom


Explanation:
...

Gordana Podvezanec
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in pair: 583

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bergazy: Točno.Zdravstvena ustanova >>> Ljekarna ZUBOVIĆ >>> Novi Marof • ...
3 mins
  -> hvala na brzoj potvrdi!

agree  Igor Kudrnovsky: uz jezičnu ispravku: dezodorans s kuglicom
11 mins
  -> hvala na isprici

agree  Marcel Milic
23 hrs
  -> hvala

agree  Franka72
6 days

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
roll-on dezodorans


Explanation:
dezodorans roll-on

neke pojmove ponekad i ne treba prevoditi
npr: .....Izaberite između spreja, stika i roll-ona! ....
nije potrebno prevoditi ni sprej, ni stik (a mogli bi), pa ne trebamo ni roll-on
m.h.o.
:)



    Reference: http://www.tegobe.com/samolijecenje/kozmetika/tijelo_njega_v...
    Reference: http://www.axe.com.hr/hrv/proizvodi_novo.asp
alz
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in ItalianItalian
PRO pts in pair: 861
Grading comment
...a posebno alzu.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tanja Abramovic: Upravo tako pise na svim dezodoransima ove vrste.
4 hrs

agree  A.Đapo
8 hrs