KudoZ home » English to Croatian » Other

to be equipped with sth.

Croatian translation: opremljen nečim


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:to be equipped with sth.
Croatian translation:opremljen nečim
Entered by: Sandra Milosavljevic-Rothe

08:52 Nov 12, 2003
English to Croatian translations [Non-PRO]
English term or phrase: to be equipped with sth.
biti opremljen s/sa nečim

ili

biti opremljen nečim

S/sa ili bez s/sa pitanje je sad!

Znam da se može naći i jedna i druga varijanta, ali se pitam koja od te dvije je književna. Ja osobno glasam za bez, ali ipak nisam sasvim sigurna.

hvala
Sandra Milosavljevic-Rothe
Germany
opremljen nečim
Explanation:
opremljen nečim (npr. opremom za..)
Selected response from:

xxxkatica
Grading comment
Večernji list: "Motor je opremljen sa četiri ventila i sustavom elektronske
kontrole ubrizgavanja goriva. Napravljen je u suradnji..."

Pogledajte samo koliko ima hrvatskih internet stranica sa "opremljen s/sa". Tko se ne bi zbunio!

Hvala svima!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +7opremljen nečimxxxkatica
5opskrbljen s/sa
Daniela Miklic Belancic


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
opskrbljen s/sa


Explanation:
Umjesto riječi "opremljen" preporučila bih uporabu riječi "opskrbljen"

opskrbljen je s...

Npr.
Vinima dobro opskrbljen mini-bar

ali

Mini-bar je dobro opskrbljen s vinima.
Nadam se da će pomoći

Daniela Miklic Belancic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 283

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +7
opremljen nečim


Explanation:
opremljen nečim (npr. opremom za..)

xxxkatica
PRO pts in pair: 14
Grading comment
Večernji list: "Motor je opremljen sa četiri ventila i sustavom elektronske
kontrole ubrizgavanja goriva. Napravljen je u suradnji..."

Pogledajte samo koliko ima hrvatskih internet stranica sa "opremljen s/sa". Tko se ne bi zbunio!

Hvala svima!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bergazy: opremljen kime ili čime?
1 hr

agree  Kemal Mustajbegovic
2 hrs

agree  Gordana Podvezanec: opremljen čime _ s označava društvo a ne sredstvo!
2 hrs

agree  Natasa Mazar
3 hrs

agree  IVAN-57: U svakom slučaju bez s/sa, kao što reče Gordana !
3 hrs

agree  Franka72
4 hrs

agree  Marcel Milic
11 hrs