KudoZ home » English to Croatian » Paper / Paper Manufacturing

Litewhite SBS

Croatian translation: (bijeli papir za) standardne kuverte sa sigurnosnim umetkom


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Litewhite SBS
Croatian translation:(bijeli papir za) standardne kuverte sa sigurnosnim umetkom
Entered by: Ljiljana Malovic

19:50 Jun 19, 2005
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Paper / Paper Manufacturing
English term or phrase: Litewhite SBS
(Envelopes)
Stock range is 210gsm Litewhite SBS (can be overprinted on a Halm Jet) and 350gsm white GDK or unlined grey board

GDK ?
Sonja Bulesic Milic
(bijeli papir za) standardne kuverte sa sigurnosnim umetkom
Explanation:
http://www.zignig.com/Padded Bags.htm

to su koverte 'podstavljene' najlonom sa baloncicima (za zivce)za slanje osjetljivog sitnog materijala (CD-rom, diskete, stakleni pribor itd...)

Mislim da se radi o papiru, ali ako imate negde u tekstu envelope onda su to i vec izradjene koverte
Selected response from:

Ljiljana Malovic
Netherlands
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2poslovna koverta standadne veličine
Kornelija
4(bijeli papir za) standardne kuverte sa sigurnosnim umetkom
Ljiljana Malovic


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
litewhite sbs
poslovna koverta standadne veličine


Explanation:
SBS - standard business size
to je koverta koja je standardne velicine koju koristi vecina firmi


    www.laoffice.co.uk/Envelopes/DL-St.htm - 75k - 17 Jun 2005
Kornelija
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in CroatianCroatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nedzad Selmanovic
18 hrs
  -> hvala

agree  Veronica Prpic Uhing
1 day16 hrs
  -> Hvala

19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
litewhite sbs
(bijeli papir za) standardne kuverte sa sigurnosnim umetkom


Explanation:
http://www.zignig.com/Padded Bags.htm

to su koverte 'podstavljene' najlonom sa baloncicima (za zivce)za slanje osjetljivog sitnog materijala (CD-rom, diskete, stakleni pribor itd...)

Mislim da se radi o papiru, ali ako imate negde u tekstu envelope onda su to i vec izradjene koverte

Ljiljana Malovic
Netherlands
Native speaker of: English
PRO pts in category: 7
Grading comment
Hvala!