KudoZ home » English to Croatian » Paper / Paper Manufacturing

GDK

Croatian translation: GD - dekoratvni papir, GD - dekorativna folija


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:GDK
Croatian translation:GD - dekoratvni papir, GD - dekorativna folija
Entered by: Ljiljana Malovic

10:45 Jun 20, 2005
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Paper / Paper Manufacturing
English term or phrase: GDK
Envelopes
Sonja Bulesic Milic
GD - dekoratvni papir, GD - dekorativna folija
Explanation:
Ovo bi mogla biti varijanta prevoda, s obzirom na to da imate i unlined Greyboard (Greyboard je takodjer vrsta (trgovacki naziv) debelog pak-papira)
Inace, GD (Glass Décor) proizvodi Kraft paper
To je tvrdi papir,nesto tanji od kartona, bijeljen ili ne, koji se koristi za pakovanja. Ako mu ze tokom izrade dodaju odredjene supstance, moze biti gumiran i od njega se tada pravi ljepljiva traka za pakete.

Ova skracenica bi mogla da ukazuje na Glass Décor Kraft (paper)
Taj papir se takodjer moze stampati u Halm Jet printerima

http://www.mactac-europe.com/en/Macmark/macalglassdecor.html

Ima jos sajtova na kojima se moze naci o kojim vrstama papira se radi.
Od tog papira se prave koverte.

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 33 mins (2005-06-20 14:19:42 GMT)
--------------------------------------------------

treba da bude DEKORATIVNI (sa I) - kompjuter me ne slusa bas najbolje

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 47 mins (2005-06-20 14:33:28 GMT)
--------------------------------------------------

posto imate 210 gsm Lite white SBS (koji je podesan za Halm Jet printere), 350 gsm GDK i unlined Greyboard, onda mislim da se radi o vrstama papira od kojih se prave koverte.
Selected response from:

Ljiljana Malovic
Netherlands
Grading comment
Hvala na detaljnom pojašnjenju!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3graphic development kit-graficki razvojni paket (alat)
Natasa Grubor
4koverta sa ukrasnim elementima
Kornelija
4GD - dekoratvni papir, GD - dekorativna folija
Ljiljana Malovic


Discussion entries: 1





  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
gdk
GD - dekoratvni papir, GD - dekorativna folija


Explanation:
Ovo bi mogla biti varijanta prevoda, s obzirom na to da imate i unlined Greyboard (Greyboard je takodjer vrsta (trgovacki naziv) debelog pak-papira)
Inace, GD (Glass Décor) proizvodi Kraft paper
To je tvrdi papir,nesto tanji od kartona, bijeljen ili ne, koji se koristi za pakovanja. Ako mu ze tokom izrade dodaju odredjene supstance, moze biti gumiran i od njega se tada pravi ljepljiva traka za pakete.

Ova skracenica bi mogla da ukazuje na Glass Décor Kraft (paper)
Taj papir se takodjer moze stampati u Halm Jet printerima

http://www.mactac-europe.com/en/Macmark/macalglassdecor.html

Ima jos sajtova na kojima se moze naci o kojim vrstama papira se radi.
Od tog papira se prave koverte.

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 33 mins (2005-06-20 14:19:42 GMT)
--------------------------------------------------

treba da bude DEKORATIVNI (sa I) - kompjuter me ne slusa bas najbolje

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 47 mins (2005-06-20 14:33:28 GMT)
--------------------------------------------------

posto imate 210 gsm Lite white SBS (koji je podesan za Halm Jet printere), 350 gsm GDK i unlined Greyboard, onda mislim da se radi o vrstama papira od kojih se prave koverte.


Ljiljana Malovic
Netherlands
Native speaker of: English
PRO pts in category: 7
Grading comment
Hvala na detaljnom pojašnjenju!

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
gdk
graphic development kit-graficki razvojni paket (alat)


Explanation:
imate li vise referenci? za sada djeluje kao softver

Grafički elementi zauzimaju mnogo više memorije nego tekst i stoga njihovo ...
Za pisanje softvera može se koristiti bilo koji razvojni paket uz upotrebu ...
www.laris.fesb.hr/tini.htm

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs 15 mins (2005-06-20 17:01:04 GMT)
--------------------------------------------------

kako vidim iz dodatog konteksta, moj odgovor se odnosi na nesto sasvim drugo
koleginice Ljiljana i Kornelija su u pravu


    www.windriver.com/alliances/ newdirectory/product.html?ID=721
    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/GDK
Natasa Grubor
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marijana Vujkov
3 mins

agree  Gordana Podvezanec
2 hrs

neutral  Kornelija: Hvala.
8 hrs

agree  Veronica Prpic Uhing
1 day2 hrs

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
gdk
koverta sa ukrasnim elementima


Explanation:
Kad spojimo sto je g. Ljiljana prevela i to da se radi o koverti ili pismu onda moze biti koverta koja ima dizajn ili je ukrasena.

--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs 46 mins (2005-06-20 20:32:02 GMT)
--------------------------------------------------

Hvala Natasa puno. Ja sam tek na pocetku u odnosu na iskusne kolege i svaka pohvala mi znaci. :)

Kornelija
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in CroatianCroatian