KudoZ home » English to Croatian » Paper / Paper Manufacturing

wireless notebook

Croatian translation: bilježnica (nežičanog uveza)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:wireless notebook
Croatian translation:bilježnica (nežičanog uveza)
Entered by: ihodak4

19:47 Mar 5, 2007
English to Croatian translations [Non-PRO]
Paper / Paper Manufacturing / stationary
English term or phrase: wireless notebook
navedeno kao kategorija stationary-a; paper products - wireless notebook ?
hvala!
ihodak4
bilježnica nežičanog uveza
Explanation:
wirebound je bilježnica sa žičanim uvezom ili spiralnim, a wireless su plastični, termo... toliko sam ja shvatio

http://www.officemax.com/max/solutions/product/prodBlock.jsp...

2. UVEZ. Za uvezivanje ispisanih listova koriste se razne vrste opreme za uvez, ovisno o željenom finalnom izgledu i vrsti materijala.
a) Meki uvez toplim ljepilom (binderi)
b) Tvrdi uvez
c) Žičani uvez
d) Klamanje
e) Spiralni uvez

ne postoji nigdje hrvatski termin za wireless notebook ali riječ nežičano je ok, to je ipak zapadnjacki izum koji se tek poceo prodavati nedavno u nas... a ciste prijevode ovoga?? ...ne znam da li je to ikad prije itko prevodio...

http://www.turbolimac.com/turbolimac/Products.aspx?ProductID...

--------------------------------------------------
Note added at 23 hrs (2007-03-06 18:50:16 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.tmt-group.com/potrosni.html



--------------------------------------------------
Note added at 23 hrs (2007-03-06 18:51:18 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.bestcopy.hr/uvez.shtml

--------------------------------------------------
Note added at 23 hrs (2007-03-06 18:53:03 GMT)
--------------------------------------------------

...Spiral or wireless notebook 70 - 100 pages

--------------------------------------------------
Note added at 23 hrs (2007-03-06 18:53:28 GMT)
--------------------------------------------------

...Soft Cover Wireless Notebook (K-100)
Selected response from:

alen botica
Grading comment
Hvala! Odlučila sam se za vaš prijedlog, iako mislim da može i samo 'obična' bilježnica, ond. ona bez spiralnog uveza (plastičnog ili žičanog).

4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5bilježnica nežičanog uveza
alen botica
5bilježnica
Ariana Koši
4 -1laptop (laptop sa podrskom za bezicnu konekciju)
Maja Stevanovic
3bežična elektronska bilježnica
Kornelija


  

Answers


59 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
bilježnica


Explanation:
tvrdih ili mekih korica, za razliku od. tzv. kolegij bloka koji je uvezan pomoću žičane spirale

http://www.limes.hr/katalog/grupe/uredski_papir/biljeznice/g...

u mnoštvu prijenosnih računala i njihovih pripadajućih djelova našla sam npr. wireless memo book
http://photos13.flickr.com/16805905_8d945c48a0.jpg

Ariana Koši
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Hvala! Može i ovaj prijedlog, to zapravo i je običnna bilježnica, odn. bez žičanog ili plastičnog spiralnog uveza, bez obzira na vrstu korica, ali je termin navedeno pod kategorijama proizvoda, pa mi je trabao detaljniji prijevod.


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
bežična elektronska bilježnica


Explanation:
Ja bih to isto prevela kao biljeznica ali me buni ovo wireless.
Sve vise je u upotrebi elektronska biljeznica na baterije, koja po namjeni spada u biljeznice.

We offer innovative wireless products such as our FBAR duplexers and E-pHEMT ... including notebook personal computers, cellular phones, personal digital ...

http://sec.edgar-online.com/2003/12/22/0001193125-03-098260/...



Kornelija
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in CroatianCroatian

23 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
bilježnica nežičanog uveza


Explanation:
wirebound je bilježnica sa žičanim uvezom ili spiralnim, a wireless su plastični, termo... toliko sam ja shvatio

http://www.officemax.com/max/solutions/product/prodBlock.jsp...

2. UVEZ. Za uvezivanje ispisanih listova koriste se razne vrste opreme za uvez, ovisno o željenom finalnom izgledu i vrsti materijala.
a) Meki uvez toplim ljepilom (binderi)
b) Tvrdi uvez
c) Žičani uvez
d) Klamanje
e) Spiralni uvez

ne postoji nigdje hrvatski termin za wireless notebook ali riječ nežičano je ok, to je ipak zapadnjacki izum koji se tek poceo prodavati nedavno u nas... a ciste prijevode ovoga?? ...ne znam da li je to ikad prije itko prevodio...

http://www.turbolimac.com/turbolimac/Products.aspx?ProductID...

--------------------------------------------------
Note added at 23 hrs (2007-03-06 18:50:16 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.tmt-group.com/potrosni.html



--------------------------------------------------
Note added at 23 hrs (2007-03-06 18:51:18 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.bestcopy.hr/uvez.shtml

--------------------------------------------------
Note added at 23 hrs (2007-03-06 18:53:03 GMT)
--------------------------------------------------

...Spiral or wireless notebook 70 - 100 pages

--------------------------------------------------
Note added at 23 hrs (2007-03-06 18:53:28 GMT)
--------------------------------------------------

...Soft Cover Wireless Notebook (K-100)

alen botica
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
Grading comment
Hvala! Odlučila sam se za vaš prijedlog, iako mislim da može i samo 'obična' bilježnica, ond. ona bez spiralnog uveza (plastičnog ili žičanog).

1 day1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
laptop (laptop sa podrskom za bezicnu konekciju)


Explanation:
Uslovno receno "wireless". Tesko da se odnosi na "paper product" jer tesko je naci "biljeznicu" kojoj treba napajanje strujom, osim ako sama ne pise zadane rijeci! Inace NOTEBOOK je u prevodu laptop. Da li je moguce da ima jos rijeci kao recimo Wireless Notebook Electronic Card? Obicno kad se kaze Wireless Notebook odnosi se na laptop sa ugradjenom Wireless Karticom.

saljem link sa slikom jednog od Wireless Notebook modela.


    Reference: http://images.google.com/imgres?imgurl=http://img.alibaba.co...
Maja Stevanovic
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in CroatianCroatian
Notes to answerer
Asker: Hvala; nije to to. Ipak se radi o vrsti 'paper products'.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  alen botica: mislim da ni moj prijevod nije savrsen, ali Soft Cover Wireless Notebook sigurno nije Bežični laptop s mekim koricama:)
32 mins
  -> "Soft Cover Wireless Notebook" ne znaci, ali "Wireless Notebook" znaci. zato sam i pitala da li ima JOS RIJECI!!!