KudoZ home » English to Croatian » Paper / Paper Manufacturing

digital-proof

Croatian translation: digitalni probni otisak/korektura


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:digital-proof
Croatian translation:digitalni probni otisak/korektura
Entered by: ihodak4

10:28 Feb 19, 2008
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Paper / Paper Manufacturing
English term or phrase: digital-proof
stavila sam ovo pitanje za prijevod njemački - hrvatski, ali kako nema odgovora, a isti se termin koristi i u engleskom (zapravo engleski se koristi u njemačkom tekstu) stavljam pitanje ovdje:
primjer je:
Die Repro-Erstellung inkl. Cromalin oder Digital-Proof erfolgt im normalfall innerhalb von 5 Werktagen.
Hvala!
ihodak4
digitalni otisak/korektura
Explanation:
Nisam siguran u ovaj prijevod ali ako dobro razumijem, to se u tiskanju inače zove prva korektura ili prvi otisak. Kontrola dakle, što i kako će stvar izgledati kasnije u konačnom tisku.
Ali - sigurno će i drugi ponuditi svoje (bolje) prijevode. :-)
Selected response from:

Marcel Milic
Slovenia
Grading comment
Hvala! I na svim komentarima!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2 +11digitalni otisak/korektura
Marcel Milic
4digitalno ispitivanje/probaDinap


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +11
digitalni otisak/korektura


Explanation:
Nisam siguran u ovaj prijevod ali ako dobro razumijem, to se u tiskanju inače zove prva korektura ili prvi otisak. Kontrola dakle, što i kako će stvar izgledati kasnije u konačnom tisku.
Ali - sigurno će i drugi ponuditi svoje (bolje) prijevode. :-)

Marcel Milic
Slovenia
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala! I na svim komentarima!
Notes to answerer
Asker: Hvala! upravo sam na pod engl - hrv pitanjem dobila 'digitalni probni otisak' što uključuje i vaš prijedlog i vašu napomenu!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  djordi: tako je! "digitalni probni (korekturni) otisak"
13 mins
  -> Hvala!

agree  Sherefedin MUSTAFA
59 mins
  -> Hvala!

agree  Dinap: Da, to je kudikamo bolji izraz od probe
1 hr
  -> Hvala! Nisam pristalica izraza "proba" iako vjerujem, da se u tiskaram rabi baš taj izraz. Međutim to je već dio tiskarskoga riječnika.

agree  sazo
1 hr
  -> Hvala!

agree  Dubravka Hrastovec: Da, digitalni probni otisak.
1 hr
  -> Hvala!

agree  Nedim Sahovic: U štamparijama kod nas koriste i "isprint", a inače "digitalni probni otisak"
2 hrs
  -> Hvala!

agree  eleonora_r
2 hrs
  -> Hvala!

agree  Aleksandar Medić
4 hrs
  -> Hvala!

agree  xxxKale75
7 hrs
  -> Hvala!

agree  Romana
13 hrs
  -> Hvala!

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
3 days9 hrs
  -> Hvala!

19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
digitalno ispitivanje/proba


Explanation:
Ovaj se termin često koristi u desktop publishingu.Mislim da se radi o probnom printanju korištenjem različitih tipova lasera.

Example sentence(s):
  • digital proof is a color prepress proofing method where a job is printed from the digital file using

    Reference: http://desktoppub.about.com/cs/proofs/g/digitalproof.htm
    Reference: http://www.experts-exchange.com/Software/Photos_Graphics/Web...
Dinap
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
Notes to answerer
Asker: Hvala!