KudoZ home » English to Croatian » Paper / Paper Manufacturing

runnability

Croatian translation: prolaznost papira


08:00 Feb 15, 2009
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Paper / Paper Manufacturing
English term or phrase: runnability
Runnability = The paper's ability to hold ink on the surface consistently, to absorb ink uniformly, its dimensional stability, and its surface texture all affect how well a paper will run on the press.
Hvala!
ihodak4
Croatian translation:prolaznost papira
Explanation:
Runnability = prolaznost papira (kroz stroj) koja ovisi o svim ovim drugim svojstvima papira koja su navedena u Vašem primjeru.
Selected response from:

Dijana Tockner Glova
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3prolaznost papiraDijana Tockner Glova
4 +1propusnost (papira)
Svjetlana Nevescanin
2performance (papira), svojstva papira
zoe1


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
propusnost (papira)


Explanation:
Vezano za vezivanje tinte pri pritanju ili tisku, tj vezano uz postojanost papira.

Example sentence(s):
  • Model Epson PLQ-20 je brz i učinkovit, uz brzine ispisa do 480 cps (10 cpi), visoku propusnost papira i mogućnost ispisa bankovnih knjižica debljine do 2,6 mm.
  • propusnost papira pri povišenoj temperaturi i vlazi

    Reference: http://hr.epson-europe.com/internetLive/dctm/content/HR/hr_H...
    Reference: http://tisak.grf.hr/media/download_gallery/MR%20rad%20Igor%2...
Svjetlana Nevescanin
Croatia
Native speaker of: Croatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  zoe1
9 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
performance (papira), svojstva papira


Explanation:
Ako se misli na karakteristike papira, onda mislim da bi to bile performance ili (radna) svojstva papira ili učinkovanost.

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2009-02-15 11:20:58 GMT)
--------------------------------------------------

funkcionalnost

zoe1
Native speaker of: Native in Serbo-CroatSerbo-Croat, Native in SerbianSerbian

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
prolaznost papira


Explanation:
Runnability = prolaznost papira (kroz stroj) koja ovisi o svim ovim drugim svojstvima papira koja su navedena u Vašem primjeru.


    Reference: http://www.birodom.hr/webcat/katalog2.asp?gpcid=29&cid=93&sc...
Dijana Tockner Glova
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  zoe1: Ovo je link sa španskog foruma. http://www.proz.com/kudoz/english_to_spanish/tech_engineerin...
2 hrs
  -> Hvala!

agree  bonafide1313
16 hrs
  -> Hvala!

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
2 days23 hrs
  -> Hvala!