ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » English to Croatian » Psychology

Talionic principle

Croatian translation: talionsko načelo

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Talionic principle
Croatian translation:talionsko načelo
Entered by: bergazy

22:11 Aug 14, 2007
English to Croatian translations [PRO]
Medical - Psychology / STSD
English term or phrase: Talionic principle
Ii threatening postures and vocalizations are not sufficient deterrents, inflicting damage on the enemy in proportion to one' s own actual or potential (as yet small) wound is used to signal to the enemy that it is "a tooth for a tooth, an eye for an eye, a life for a life." This talionic principle is accompanied by a feeling of seeking revenge and may deter attack or a further attack. li these defensive maneuvers of adaptive fighting fail to frighten off the enemy, defense becomes attack and is associated with ''affective aggression" (Kling, 1986)-that is, hatred and a desire to kill.
Nives
talionsko načelo
Explanation:
DF]
Talionsko načelo "Oko za oko, zob za zob" – talionsko načelo ...
Format datoteke: PDF/Adobe Acrobat - Prikaži kao HTML
Nesporno je, da je talionsko načelo s pravno političnega vidika pomenilo ... vendar je v določenem zgodovinskem obdobju talionsko načelo pomenilo ogromen ...
www.pf.uni-mb.si/datoteke/holcman/talionsko_nacelo.pdf - Slične stranice
DayLine.info - Krvna osveta - krv za krv!
U Hamurabijevom zakoniku spominje se Talionsko načelo koje označava situaciju Oko za oko, zub za zub. Da, zaista. Nasred Europe još živi krvna osveta, ...
www.dayline.info/index.php?option=com_content&task=view&id=... - 61k - Spremljeno u privremenu memoriju - Slične stranice
Zaposleni na PF
Hamurabi: družbeno razlikovanje (» Ljudje » - polnopravni Amoriti, muškeni, dve vrsti sužnjev - vojni ujetniki in dolžniki), talionsko načelo, civilno pravo ...
www.pf.uni-lj.si/datoteke/datoteke_zaposleni/strani/pravna_... - 15k - Spremljeno u privremenu memoriju - Slične stranice
Sin jednog od najbogatijih Hrvata Hrvoje Žužić skrivio smrt 19 ...
Još je Novi zavjet ukinuo talionsko načelo. Jednostavno ga nema u našoj, zapadnoj civilizaciji. Vojky is online now. Vojky. Pogledaj profil korisnika ...
www.forum.hr/showthread.php?t=244101&page=11 - 142k - Spremljeno u privremenu memoriju - Slične stranice
Svemirci i daleka povijest Zemlje [Tekst verzija] - Stranica 4 ...
... ali me nije strah o tome pisati): zamisli nekakvo načelo po kojem funkcionira taj sistem razina, recimo talionsko načelo ("oko za oko, zub za zub"). ...
www.forum.hr/archive/index.php/t-137180-p-4.html - 97k - Spremljeno u privremenu memoriju - Slične stranice
[ Više rezultata za www.forum.hr ]
forum.hrt.hr :: Pogledajte temu - Latinica, 12.12.2005.
Isto tako mi se učinilo da smo se vratili u jednu daleku prošlost kad je talionsko načelo bilo nešto normalno. Ono što su radili Srbi je bilo gnjusno, ...
forum.hrt.hr/viewtopic.php?t=5841&start=60& - 90k - Spremljeno u privremenu memoriju - Slične stranice
[PDF]
Zakasnjela kritika ili predizborni proglas? Dr. Ivo Goldstein ili ...
Format datoteke: PDF/Adobe Acrobat - Prikaži kao HTML
ne postoji talionsko načelo odmaz-. de »oko za oko, zub za zub«, kao. što je to u nekim drugim starim. religijama. Nije onda nikakvo čudo da je ...
www.vjesnik.hr/Pdf/2002\01\03\11A11.PDF - Slične stranice
Selected response from:

bergazy
Croatia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3talionsko načelobergazy
2načelo kazne koja odgovara zločinu
Pierre Perkovic
1načelo krvne osvetesazo


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
talionic principle
načelo krvne osvete


Explanation:
-

sazo
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 24

1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
talionic principle
načelo kazne koja odgovara zločinu


Explanation:
ili načelo odmazde

Pierre Perkovic
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 16

12 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
talionic principle
talionsko načelo


Explanation:
DF]
Talionsko načelo "Oko za oko, zob za zob" – talionsko načelo ...
Format datoteke: PDF/Adobe Acrobat - Prikaži kao HTML
Nesporno je, da je talionsko načelo s pravno političnega vidika pomenilo ... vendar je v določenem zgodovinskem obdobju talionsko načelo pomenilo ogromen ...
www.pf.uni-mb.si/datoteke/holcman/talionsko_nacelo.pdf - Slične stranice
DayLine.info - Krvna osveta - krv za krv!
U Hamurabijevom zakoniku spominje se Talionsko načelo koje označava situaciju Oko za oko, zub za zub. Da, zaista. Nasred Europe još živi krvna osveta, ...
www.dayline.info/index.php?option=com_content&task=view&id=... - 61k - Spremljeno u privremenu memoriju - Slične stranice
Zaposleni na PF
Hamurabi: družbeno razlikovanje (» Ljudje » - polnopravni Amoriti, muškeni, dve vrsti sužnjev - vojni ujetniki in dolžniki), talionsko načelo, civilno pravo ...
www.pf.uni-lj.si/datoteke/datoteke_zaposleni/strani/pravna_... - 15k - Spremljeno u privremenu memoriju - Slične stranice
Sin jednog od najbogatijih Hrvata Hrvoje Žužić skrivio smrt 19 ...
Još je Novi zavjet ukinuo talionsko načelo. Jednostavno ga nema u našoj, zapadnoj civilizaciji. Vojky is online now. Vojky. Pogledaj profil korisnika ...
www.forum.hr/showthread.php?t=244101&page=11 - 142k - Spremljeno u privremenu memoriju - Slične stranice
Svemirci i daleka povijest Zemlje [Tekst verzija] - Stranica 4 ...
... ali me nije strah o tome pisati): zamisli nekakvo načelo po kojem funkcionira taj sistem razina, recimo talionsko načelo ("oko za oko, zub za zub"). ...
www.forum.hr/archive/index.php/t-137180-p-4.html - 97k - Spremljeno u privremenu memoriju - Slične stranice
[ Više rezultata za www.forum.hr ]
forum.hrt.hr :: Pogledajte temu - Latinica, 12.12.2005.
Isto tako mi se učinilo da smo se vratili u jednu daleku prošlost kad je talionsko načelo bilo nešto normalno. Ono što su radili Srbi je bilo gnjusno, ...
forum.hrt.hr/viewtopic.php?t=5841&start=60& - 90k - Spremljeno u privremenu memoriju - Slične stranice
[PDF]
Zakasnjela kritika ili predizborni proglas? Dr. Ivo Goldstein ili ...
Format datoteke: PDF/Adobe Acrobat - Prikaži kao HTML
ne postoji talionsko načelo odmaz-. de »oko za oko, zub za zub«, kao. što je to u nekim drugim starim. religijama. Nije onda nikakvo čudo da je ...
www.vjesnik.hr/Pdf/2002\01\03\11A11.PDF - Slične stranice

bergazy
Croatia
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
1 hr

agree  CroAnglo
7 hrs

agree  Dubravka Hrastovec
21 hrs