KudoZ home » English to Croatian » Science

Fluorosilicic Acid

Croatian translation: Fluorosilicijeva kiselina


18:20 Jan 20, 2004
English to Croatian translations [PRO]
Science
English term or phrase: Fluorosilicic Acid
Nema
Sonja Bulesic Milic
Croatian translation:Fluorosilicijeva kiselina
Explanation:
Naslov: Particle Size Distribution of Silica Produced by Neutralisation of Fluosilicic Acid


Autori:
Dragičević, Tomislav
Hraste, Marin (16553)
Časopis: Chem.Biochem.Eng.Quarterly
Broj: 2
ISSN: 0352-9568
Volumen: 7
Godina: 1993
Stranice: od 89 do 95
Broj referenci: 24
Jezik: engleski
Sažetak: Istraživanja su provedena sa svrhom utvrđivanja ovisnostiraspodjele veličina čestica kvarca o procesnim varijablama zavrijeme neutralizacije fluorosilicijeve kiseline. Laboratorijski uređaj korišten je za pripravu uzoraka kvarca kojisu odmah analizirani na uređaju Sedigraph 5000E. Raspodjelaveličina čestica definirana je parametrima RRSB funkcijeraspodjele. Tokom mjerenja praćena je promjena samo jednog odzadanih parametara. Ustanovljeno je da povećanje vremena zadržavanja, koncentracijafluorosilicijeve kiseline, te pH i temperatura uzrokuju stvaranjevećih čestica kvarca. Kombiniranje tih parametara s brzinom miješanja daje kvarcodređene raspodjele veličina čestica.
Ključne riječi: čestica, kvarc, fluorosilicijeva kiselina
Selected response from:

Andjelo Miklic
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Silikofluoridna kiselina H2SiF6
Gordana Podvezanec
5 +1Fluorosilicijeva kiselina
Andjelo Miklic


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
fluorosilicic acid
Silikofluoridna kiselina H2SiF6


Explanation:
FLUOR, F - Periodni Sustav Elemenata
... urana. Silikofluoridna kiselina H2SiF6 nastaje, uz talog kremene kiseline,
kad se silicij-tetrafluorid uvede u vodu. Od organskih ...
www.pse.pbf.hr/hrvatski/elementi/f/ - 24k - Cached - Similar pages

PELCHEM - Producer of Fluorosilicic Acid (H2SiF6)
Fluorosilicic Acid. Identification of Substance. Synonyms: Hexafluorosilicic
acid. ... Material Safety Data Sheet (MSDS). Fluorosilicic Acid - H 2 SiF 6. ...
www.pelchem.com/fluorosilicic_acid.html - 15k - Cached - Similar pages

Gordana Podvezanec
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in pair: 583

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anita Milos
1 hr
  -> hvala

agree  A.Đapo
13 hrs

5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Fluorosilicijeva kiselina


Explanation:
Naslov: Particle Size Distribution of Silica Produced by Neutralisation of Fluosilicic Acid


Autori:
Dragičević, Tomislav
Hraste, Marin (16553)
Časopis: Chem.Biochem.Eng.Quarterly
Broj: 2
ISSN: 0352-9568
Volumen: 7
Godina: 1993
Stranice: od 89 do 95
Broj referenci: 24
Jezik: engleski
Sažetak: Istraživanja su provedena sa svrhom utvrđivanja ovisnostiraspodjele veličina čestica kvarca o procesnim varijablama zavrijeme neutralizacije fluorosilicijeve kiseline. Laboratorijski uređaj korišten je za pripravu uzoraka kvarca kojisu odmah analizirani na uređaju Sedigraph 5000E. Raspodjelaveličina čestica definirana je parametrima RRSB funkcijeraspodjele. Tokom mjerenja praćena je promjena samo jednog odzadanih parametara. Ustanovljeno je da povećanje vremena zadržavanja, koncentracijafluorosilicijeve kiseline, te pH i temperatura uzrokuju stvaranjevećih čestica kvarca. Kombiniranje tih parametara s brzinom miješanja daje kvarcodređene raspodjele veličina čestica.
Ključne riječi: čestica, kvarc, fluorosilicijeva kiselina



    Reference: http://www.mzt.hr/projekti9095/2/15/021/rad_h.htm
Andjelo Miklic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 265

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  zoran rukavina
2 days3 hrs
  -> Hvala!