KudoZ home » English to Croatian » Social Science, Sociology, Ethics, etc.

regular self-assessments in supervision

Croatian translation: redovita samprocjena nadzora


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:regular self-assessments in supervision
Croatian translation:redovita samprocjena nadzora
Entered by: krtko

10:16 Feb 15, 2006
English to Croatian translations [PRO]
Social Sciences - Social Science, Sociology, Ethics, etc. / vicarious traumatisation
English term or phrase: regular self-assessments in supervision
It is important for social workers in the trauma field to conduct regular self-assessments in supervision.

Za socijalne radnike s traumatiziranim osobama je važno da redovito rade "self-assessments in supervision".
Nives
Bosnia and Herzegovina
redovita samoprocjena u nadzoru
Explanation:
Radi se o procjenjivanju vlastitog nadzora. Ono se obavlja radi dobivanja što veće pouzdanosti i valjanosti u samom nadzoru. može se odvijati i kao međuprocjenjivačko(inter-assesors) procjenjivanje, kao što samo ime kaže procjenjivanje među onima koji procjenjuju, ponovno iz istih razloga kao i kod samprocjenjivanja.
assesment se još može prevesti i kao provjera.
Selected response from:

krtko
China
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2redovita samoprocjena u nadzorukrtko
4redovna samoprocjena prilikom kontrole
Natasa Grubor


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
redovna samoprocjena prilikom kontrole


Explanation:
.

Natasa Grubor
Bosnia and Herzegovina
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in BosnianBosnian

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
redovita samoprocjena u nadzoru


Explanation:
Radi se o procjenjivanju vlastitog nadzora. Ono se obavlja radi dobivanja što veće pouzdanosti i valjanosti u samom nadzoru. može se odvijati i kao međuprocjenjivačko(inter-assesors) procjenjivanje, kao što samo ime kaže procjenjivanje među onima koji procjenjuju, ponovno iz istih razloga kao i kod samprocjenjivanja.
assesment se još može prevesti i kao provjera.

krtko
China
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 19

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Rina LS
8 hrs
  -> zahvaljujem

agree  Silvija Ivacic
19 hrs
  -> hvala, Silvija