KudoZ home » English to Croatian » Social Science, Sociology, Ethics, etc.

predictive childhood and adult trauma

Croatian translation: nisu se mogle predvidjeti


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:predictive childhood and adult trauma
Croatian translation:nisu se mogle predvidjeti
Entered by: krtko

10:33 Feb 17, 2006
English to Croatian translations [PRO]
Social Sciences - Social Science, Sociology, Ethics, etc. / vicarious traumatisation
English term or phrase: predictive childhood and adult trauma
Prior childhood and adult trauma history were not predictive for any of the subjects studied.

Kontekst je sljedeći:

Ispitanici u svim trima skupinama s poviješću liječenja mentalnog zdravlja imali su značajno veće rezultate za sekundarnu traumu i izgaranje. Prior childhood and adult trauma history were not predictive for any of the subjects studied. Za sve ispitanike (uključujući i odvjetnike) povećan broj obrađenih klijenata rezultirao je većim bodovima za sekundarnu traumu i izgaranje.
Nives
Bosnia and Herzegovina
nisu se mogle predvidjeti
Explanation:
kod nijednog od ispitanika nisu se mogle predvidjeti c. i a traume
Selected response from:

krtko
China
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3nisu se mogle predvidjetikrtko
3očekivane traume iz djetinjstva i punoljetstva
Dusica Cook


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
nisu se mogle predvidjeti


Explanation:
kod nijednog od ispitanika nisu se mogle predvidjeti c. i a traume

krtko
China
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 19

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dusica Cook
8 mins
  -> hvala dusice

agree  Ana Kardum
6 hrs
  -> Hvala Ana

agree  eleonora_r
5 days

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
očekivane traume iz djetinjstva i punoljetstva


Explanation:
iako se slazem sa kolegom, glede teksta... vaše izvorno pitanje bi moglo, mozda, imati ovaj prijevod...

Dusica Cook
Bosnia and Herzegovina
Works in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 4