KudoZ home » English to Croatian » Social Science, Sociology, Ethics, etc.

Grassroots Human Security Projects

Croatian translation: pomoć za temeljne potrebe


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Grassroots Human Security Projects
Croatian translation:pomoć za temeljne potrebe
Entered by: ihodak4

19:30 Jan 8, 2008
English to Croatian translations [PRO]
Social Sciences - Social Science, Sociology, Ethics, etc. / projects
English term or phrase: Grassroots Human Security Projects
to bi bio naziv projekata.. nemam konteksta; možda i nije naipreciznije određen 'field', ali radi se od donacijskoj pomoi za Grassroots Human Security Projects
Hvala!
ihodak4
pomoć za temeljne potrebe
Explanation:
Republika Hrvatska nepovratnu pomoć Vlade Japana prima u obliku darovnica za ... i kao pomoć za temeljne potrebe (Grant Assistance for Grassroots Projects). ...



--------------------------------------------------
Note added at 29 mins (2008-01-08 19:59:24 GMT)
--------------------------------------------------

Skužila sam da se radi o pomoći koju daje Vlada Japana trebala sam u odgovoru staviti pomoć za temeljne potrebe Vlade Japana

Link: http://www.baranja.net/modules.php?name=News&file=print&sid=...

www.snp.org.yu/donacija.doc



--------------------------------------------------
Note added at 29 mins (2008-01-08 19:59:44 GMT)
--------------------------------------------------

www.bosnia.emb-japan.go.jp/image/Economic_Cooperation/Appli... -
Selected response from:

sazo
Croatia
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5pomoć za temeljne potrebesazo
3projekti za bezbednost sirokih narodnih masa
Natasa Djurovic


Discussion entries: 1





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
grassroots human security projects
projekti za bezbednost sirokih narodnih masa


Explanation:
grassroots=narodni

Natasa Djurovic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Dubravka Hrastovec: Uh, ovo ne bi prošlo u hrvatskom. :-)
14 hrs

22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
grassroots human security projects
pomoć za temeljne potrebe


Explanation:
Republika Hrvatska nepovratnu pomoć Vlade Japana prima u obliku darovnica za ... i kao pomoć za temeljne potrebe (Grant Assistance for Grassroots Projects). ...



--------------------------------------------------
Note added at 29 mins (2008-01-08 19:59:24 GMT)
--------------------------------------------------

Skužila sam da se radi o pomoći koju daje Vlada Japana trebala sam u odgovoru staviti pomoć za temeljne potrebe Vlade Japana

Link: http://www.baranja.net/modules.php?name=News&file=print&sid=...

www.snp.org.yu/donacija.doc



--------------------------------------------------
Note added at 29 mins (2008-01-08 19:59:44 GMT)
--------------------------------------------------

www.bosnia.emb-japan.go.jp/image/Economic_Cooperation/Appli... -


    hgd.mvpei.hr/hr/bilateralna_pomoc/ - 43k
sazo
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 12
Grading comment
Hvala!
Notes to answerer
Asker: Imate link s malo više o ovoj temi? Hvala!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Veronica Prpic Uhing: na ovom linku su i druge drzave -http://hgd.mvpei.hr/hr/bilateralna_pomoc/
7 mins
  -> Hvala.

agree  Natasa Djurovic
13 mins
  -> Hvala.

agree  Sherefedin MUSTAFA
13 mins
  -> Hvala.

agree  Dubravka Hrastovec: Sazo, "pomoć za temeljne potrebe Vlade Japana" treba preformulirati u "pomoć Vlade Japana za temeljne potrebe"...
14 hrs
  -> Hvala. Znam, ali nisam znala kako mogu ispraviti grešku. :-)

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
17 hrs