KudoZ home » English to Croatian » Sports / Fitness / Recreation

structured exercise

Croatian translation: konstruktivna vjezba


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:structured exercise
Croatian translation:konstruktivna vjezba
Entered by: Kornelija

16:04 Jul 4, 2007
English to Croatian translations [PRO]
Sports / Fitness / Recreation
English term or phrase: structured exercise
Doslovan prijevod "strukturirana tjelovjezba" ne cini mi se losim, no nisam sigurna postoji li neki ustaljeni izraz za ovaj pojam.
Valentina Balšić
Ireland
konstruktivna vjezba
Explanation:
Obzirom da se structure moze prevesti i kao konstrukcija, nekako mi ovaj pojam zvuci logicnije kad je tjelovjezba u pitanju.

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2007-07-04 16:15:55 GMT)
--------------------------------------------------

Tjelovjezba ili trening.
Selected response from:

Kornelija
Bosnia and Herzegovina
Grading comment
Hvala!
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1konstruktivna vjezba
Kornelija
3strukturirana vježbasazo


Discussion entries: 3





  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
konstruktivna vjezba


Explanation:
Obzirom da se structure moze prevesti i kao konstrukcija, nekako mi ovaj pojam zvuci logicnije kad je tjelovjezba u pitanju.

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2007-07-04 16:15:55 GMT)
--------------------------------------------------

Tjelovjezba ili trening.

Kornelija
Bosnia and Herzegovina
Works in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 10
Grading comment
Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  merri_t: organizirana vjezba
54 mins
  -> Hvala.

6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
strukturirana vježba


Explanation:
Nisam naišla na internetu na taj izraz,ali vam mozda pomogne ovaj link.





    www.sportskitrening.hr/clanak_kombinirani_trening_eksp_snage.html - 28k -
sazo
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 12