KudoZ home » English to Croatian » Sports / Fitness / Recreation

exercise session

Croatian translation: sat tjelovježbe


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:exercise session
Croatian translation:sat tjelovježbe
Entered by: Valentina Balšić

16:12 Jul 4, 2007
English to Croatian translations [PRO]
Sports / Fitness / Recreation
English term or phrase: exercise session
... to ensure that there is a sufficient supply there for the next exercise session.
Valentina Balšić
Ireland
sat tjelovježbe
Explanation:
iako, može se shvatiti kao sat nastav tjelesne kulture...
Selected response from:

VIVA VOCE Ltd.
Croatia
Grading comment
Hvala! Ovo je najbliže rješenje, jer se "setovi" ili "serije" izvode neposredno jedan za drugim, dok se ovdje radi o tjelovježbi koja se izvodi nekoliko puta tjedno.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4serija tjelovjezbi
Kornelija
3 +1set vježbisazo
3 +1sat tjelovježbe
VIVA VOCE Ltd.


  

Answers


27 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
sat tjelovježbe


Explanation:
iako, može se shvatiti kao sat nastav tjelesne kulture...


VIVA VOCE Ltd.
Croatia
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Hvala! Ovo je najbliže rješenje, jer se "setovi" ili "serije" izvode neposredno jedan za drugim, dok se ovdje radi o tjelovježbi koja se izvodi nekoliko puta tjedno.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  merri_t: sat vjezbe
31 mins
  -> hvala!

31 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
set vježbi


Explanation:
Čitav set vježbi ponovite dva ili tri puta, također ovisno o kondiciji, a između svakog seta odmorite se 60-ak sekundi. 1. VJEŽBA ...




    www.tportal.hr/lifestyle/zdravlje/page/2006/09/21/0016006.html - 57k
sazo
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ingrid Lovric
1 hr

28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
serija tjelovjezbi


Explanation:
Kao npr. sljedeca skolska godina kad je u pitanju skola.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-07-04 17:26:24 GMT)
--------------------------------------------------

Moze i sljedeci krug treninga.

Kornelija
Bosnia and Herzegovina
Works in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 10