KudoZ home » English to Croatian » Sports / Fitness / Recreation

bean bag

Croatian translation: 'bean bag' lopt(ic)a


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:bean bag
Croatian translation:'bean bag' lopt(ic)a
Entered by: Valentina Balšić

16:39 Jul 4, 2007
English to Croatian translations [PRO]
Sports / Fitness / Recreation
English term or phrase: bean bag
Catching games can again be played indoors and outdoors with any type of ball, bean bag, frisbee etc.
Valentina Balšić
Ireland
'bean bag' lopt(ic)a
Explanation:
Prema kontekstu ovdje je riječ o sportskom rekvizitu, dakle lopti. Nisam sigurna da u hrv. imamo naziv za ovaj posebni 'kroj' lopte, ali evo linka na sliku - možda nekome zazvoni... :-)
Selected response from:

Dubravka Hrastovec
Croatia
Grading comment
Hvala!
Ne znam koristi li se to uopće kod nas u tjelovježbi i igri, pa mi se čini da je čak najbolje jednostavno izostaviti ovaj pojam iz gornje rečenice. A u slučaju da postane popularna, možda se može zvati "zrnata loptica"? :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2'bean bag' lopt(ic)a
Dubravka Hrastovec
4 -1bean bag stolica
VIVA VOCE Ltd.
3 -1vreća-stolicamerri_t


  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
bean bag stolica


Explanation:
Kao u referenci...


    Reference: http://www.mameibebe.net/trudnoca/porod.asp
VIVA VOCE Ltd.
Croatia
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Dubravka Hrastovec: Ne u ovom kontekstu... Međutim, za 'bean bag' za sjedenje kod nas je uvriježen naziv 'kruška' ili 'vreća za sjedenje'... npr. http://www.cateks.hr/proizvodidetail.php?catid=7&pid=55&lang...
23 mins
  -> prosim, a gdje su reference?

49 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
'bean bag' lopt(ic)a


Explanation:
Prema kontekstu ovdje je riječ o sportskom rekvizitu, dakle lopti. Nisam sigurna da u hrv. imamo naziv za ovaj posebni 'kroj' lopte, ali evo linka na sliku - možda nekome zazvoni... :-)


    Reference: http://www.newitts.com/product/IT013218/Bean_Bag_Balls.htm
Dubravka Hrastovec
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Hvala!
Ne znam koristi li se to uopće kod nas u tjelovježbi i igri, pa mi se čini da je čak najbolje jednostavno izostaviti ovaj pojam iz gornje rečenice. A u slučaju da postane popularna, možda se može zvati "zrnata loptica"? :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  John Farebrother: tako je; stolica je mnogo veci varijant, sto se podrazumjeva
4 mins

agree  Paolo Francula
18 hrs

34 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
vreća-stolica


Explanation:
naravno, ne bi bas dobro zvučalo 'stolica napravljena od vrece graha'

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2007-07-04 19:18:53 GMT)
--------------------------------------------------

ok, sad razumijem da je rijec o loptici i kojoj loptici, tako da povlacim 'stolica' a slazem se sa loptica....

merri_t
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Dubravka Hrastovec: Argument isti kao kod 'bean bag stolice' kolegice Lj. P.
17 mins