KudoZ home » English to Croatian » Sports / Fitness / Recreation

slow pitch

Croatian translation: sporo bacanje


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:slow pitch
Croatian translation:sporo bacanje
Entered by: Valentina Balšić

21:18 Jul 5, 2007
English to Croatian translations [PRO]
Sports / Fitness / Recreation / softball
English term or phrase: slow pitch
please see previous
Valentina Balšić
Ireland
slow pitch
Explanation:
Postoje dvije verzije softballa: SLOW PITCH i FAST PITCH. Fast pitch je uobičajeniji, te se u Hrvatskoj ta verzija jedino i igra. U Hrvatskoj softball su do 2001. igrale samo žene. Od 2001. godine u Hrvatskoj se igra i službeno prvenstvo u muškom fast-pitch softballu.
http://www.softball.hr/o softballu/o softballu.html
Selected response from:

Zdenka Ivkovcic
Croatia
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3slow pitch
Zdenka Ivkovcic
3niski udaracsazo


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
niski udarac


Explanation:
vidi prethodno

sazo
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 12

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
slow pitch


Explanation:
Postoje dvije verzije softballa: SLOW PITCH i FAST PITCH. Fast pitch je uobičajeniji, te se u Hrvatskoj ta verzija jedino i igra. U Hrvatskoj softball su do 2001. igrale samo žene. Od 2001. godine u Hrvatskoj se igra i službeno prvenstvo u muškom fast-pitch softballu.
http://www.softball.hr/o softballu/o softballu.html

Zdenka Ivkovcic
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 36
Grading comment
Hvala!