KudoZ home » English to Croatian » Sports / Fitness / Recreation

foul territory

Croatian translation: nevažeće polje


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:foul territory
Croatian translation:nevažeće polje
Entered by: Valentina Balšić

21:20 Jul 5, 2007
English to Croatian translations [PRO]
Sports / Fitness / Recreation / softball
English term or phrase: foul territory
please see previous
Valentina Balšić
Ireland
nevažeće polje
Explanation:
http://www.softball.hr/dokumenti/Pravila.doc
Selected response from:

Zdenka Ivkovcic
Croatia
Grading comment
"Nedozvoljeno područje" čini mi se isto dobrim prijevodom, no pretpostavljam da se ovaj više koristi budući da je sa službenih stranica Hrvatskog softball saveza. Puno hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4nevažeće polje
Zdenka Ivkovcic
3nedozvoljeno podrucjemerri_t


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
nedozvoljeno podrucje


Explanation:
u igri...

merri_t
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nevažeće polje


Explanation:
http://www.softball.hr/dokumenti/Pravila.doc

Zdenka Ivkovcic
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 36
Grading comment
"Nedozvoljeno područje" čini mi se isto dobrim prijevodom, no pretpostavljam da se ovaj više koristi budući da je sa službenih stranica Hrvatskog softball saveza. Puno hvala!