KudoZ home » English to Croatian » Tech/Engineering

index pin

Croatian translation: pin indeks


13:02 Aug 23, 2002
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: index pin
radi se o anestezioloskom uredaju.
When a vaporizer is selected for use,
the interlocking index pins will protrude from the
sides of the vaporizer thereby not allowing the
neighboring vaporizer to be opened.
Ivan Frankovics
Hungary
Croatian translation:pin indeks
Explanation:
pin indeks
u uobičajenoj anesteziološkoj literaturi "pin index" se ne prevodi, odnosno navodi se kao "pin indeks".
radi se o jednom od sistema spoja anesteziološkog aparata na distributer anestezioloških plinova, komprimiranog zraka ili vakuma.
Selected response from:

alz
Croatia
Grading comment
Hvala na pomoci!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2pin indeks
alz
4indeksne stopicebergazy
3strelice pokazivačaAnack


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
indeksne stopice


Explanation:
pin=ušica,stopica
To sam našao u Logosovom Rječniku elektronike

bergazy
Croatia
Native speaker of: Croatian
PRO pts in pair: 678

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
strelice pokazivača


Explanation:
to bi trebao biti neki otklon na uredjaju ili neka klapna koja služi za zatvaranje ili otvaranje sistema.

Anack

1 day4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
pin indeks


Explanation:
pin indeks
u uobičajenoj anesteziološkoj literaturi "pin index" se ne prevodi, odnosno navodi se kao "pin indeks".
radi se o jednom od sistema spoja anesteziološkog aparata na distributer anestezioloških plinova, komprimiranog zraka ili vakuma.


    MD, anesthesiologist myself
alz
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in ItalianItalian
PRO pts in pair: 861
Grading comment
Hvala na pomoci!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bergazy: Vi ste zaslužili bodove
1 hr

agree  Seadeta Osmani
27 days