KudoZ home » English to Croatian » Tech/Engineering

vaporizer

Croatian translation: vaporizator, raspršivač


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:vaporizer
Croatian translation:vaporizator, raspršivač
Entered by: Ivan Frankovics

14:06 Aug 24, 2002
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: vaporizer
Radi se o anestezioloskom uredaju.
Ivan Frankovics
Hungary
vaporizator, raspršivač
Explanation:
U Klaićevom RJEČNIKU STRANIH RIJEČI nalazi se pojam vaporizator odnosno raspršivač ali ja mislim da liječnici radije koriste izraz vaporizator.
To možeš saznati na Google-u.

Bok.
Selected response from:

bergazy
Croatia
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3raspršivač
alz
5 +2vaporizator, raspršivačbergazy
5raspršivač
alz
5raspršivač
alz
4 -1isparivačAnack


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
isparivač


Explanation:
pretvarać neke supstance u (za pretpostavku)paru ili isparinu

Anack

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  dkalinic: Pravilan hrvatski naziv za takav anesteziološki uređaj je "raspršivač".
14 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
vaporizator, raspršivač


Explanation:
U Klaićevom RJEČNIKU STRANIH RIJEČI nalazi se pojam vaporizator odnosno raspršivač ali ja mislim da liječnici radije koriste izraz vaporizator.
To možeš saznati na Google-u.

Bok.

bergazy
Croatia
Native speaker of: Croatian
PRO pts in pair: 678
Grading comment
Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  alz: anesteziolozi obično govore "vaporajzer"
2 mins
  -> hvala na suradnji no "vaporajzer"nije ništa drugo nego li engleski termin za isti uređaj napisan fonetski,osim toga ovdje nije riječ o slangu nego o stručnom prijevodu. Naravno drago mi je što čavrljamo.

agree  dkalinic: Pravilno hrvatski je "raspršivač", a ne vaporizator.
14 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
raspršivač


Explanation:
raspršivač

anesteziolozi obično govore i "vaporajzer"

alz
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in ItalianItalian
PRO pts in pair: 861

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vesna Zivcic
1 hr

agree  dkalinic
13 hrs

agree  xxxamra
19 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
raspršivač


Explanation:
raspršivač

anesteziolozi obično govore i "vaporajzer"

alz
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in ItalianItalian
PRO pts in pair: 861

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
raspršivač


Explanation:
raspršivač

anesteziolozi obično govore i "vaporajzer"

alz
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in ItalianItalian
PRO pts in pair: 861