KudoZ home » English to Croatian » Tech/Engineering

mandrel mill

Croatian translation: valjaonica bešavnih cijevi


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase: mandrel mill
Croatian translation:valjaonica bešavnih cijevi
Entered by: Gordana Podvezanec

00:34 Jan 14, 2003
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering / iron and steel work
English term or phrase: mandrel mill
Angang New Iron and Steel will use new mandrel mill will for the production
of seamless tubes in the diameter range from 70.0 up to 159 mm.
Gordana Podvezanec
Croatia
valjaonica bešavnih cijevi
Explanation:
PC Bešavne cijevi sa proizvodnim programom i godišnjom proizvodnjom:

- konstrukcione bešavne toplovaljane cijevi 33 000 t/g
- kotlovske bešavne toplovaljane cijevi 11 000 t/g
- cijevi za industriju nafte: sprovodne (line pipe)
zaštitne (casing)
Selected response from:

Daniela Miklic Belancic
Grading comment
hvala najljepša

4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Valjaonica sa trnom
Ingrid Lovric
4valjaonica bešavnih cijevi
Daniela Miklic Belancic


  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
valjaonica bešavnih cijevi


Explanation:
PC Bešavne cijevi sa proizvodnim programom i godišnjom proizvodnjom:

- konstrukcione bešavne toplovaljane cijevi 33 000 t/g
- kotlovske bešavne toplovaljane cijevi 11 000 t/g
- cijevi za industriju nafte: sprovodne (line pipe)
zaštitne (casing)



    Reference: http://www.tel.hr/zljsisak/PCVBC.htm
Daniela Miklic Belancic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 283
Grading comment
hvala najljepša

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Valjaonica sa trnom


Explanation:
Pogledajte stručni članak na slijedećoj web stranici:

Journal of METALLURGY, Casopis METALURGIJA
... VN Danchenko, PV Drozhzha, I. Mamuzić, Ingress Of The Salt Lubricant On A Tube-Mandrel
Contact In The Stands Continuous Mill Of Tubes Prodor slanih maziva u ...
public.srce.hr/metalurg/m2002.htm - 15k - Spremljeno - Slične stranice

885.
V. N. Danchenko, P. V. Drozhzha, I. Mamuzić,
Ingress Of The Salt Lubricant On A Tube-Mandrel Contact In The Stands Continuous Mill Of Tubes
The mechnism of the salt phosphate lubricant ingress in zone of the tube deformation on a long cylindric mandrel was considered. Suggested mathematical model is based on the points of the hydrodynamic theory of lubrication. Data presented are concerned with a value of a salt lubricant layer thickness and friction factor between metal and mandrel at continuous hot rolling of tubes.
Key words: continuous hot rolling of tubes, mandrel, lubricant, layer thickness, friction factor
Prodor slanih maziva u područje kontakta cijevi i trna u stanovima kontinuirane valjaonice cijevi.
Razmatran je mehanizam prodiranja soli fosfatnog maziva u zonu deformiranja cijevi valjanih na dugom cilindričnom trnu. Prijedlog matematičkog modela se osniva na hidrodinamičkoj teoriji podmazivanja. Podaci su prikazani vezano za vrijednosti debljine sloja podmazivanja i koeficijenta trenja između metala i trna pri toplom kontinuiranom valjanju cijevi.
Ključne riječi: kontinuirano toplo valjanje cijevi, trn, mazivo, debljina sloja, faktor trenja



Ingrid Lovric
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in pair: 206