KudoZ home » English to Croatian » Tech/Engineering

Redistributable code

Croatian translation: elementi softvera za redistribuciju


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:redistributable components
Croatian translation:elementi softvera za redistribuciju
Entered by: Daniela Miklic Belancic

21:09 Apr 1, 2003
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: Redistributable code
Softwer also may include "redistributable" components in object code form that are listed in a file called.....
Daniela Miklic Belancic
Softver moze sadrzavati i komponente za eventualnu redistribuciju (u objektnome kodu)...
Explanation:
redistribucija = daljnja distribucija (nisam bas siguran)
Selected response from:

MT-MOS
Grading comment
Hvala svima. Na kraju sam izbacila "code" iz naslova.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2Softver moze sadrzavati i komponente za eventualnu redistribuciju (u objektnome kodu)...
MT-MOS
4Program koji se može ( smije ) prosljeđivati drugome
IVAN-57
3komponente u vidu objektnog koda koje omogućavaju redistribuciju
Vesna Zivcic


Discussion entries: 1





  

Answers


42 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
Softver moze sadrzavati i komponente za eventualnu redistribuciju (u objektnome kodu)...


Explanation:
redistribucija = daljnja distribucija (nisam bas siguran)

MT-MOS
PRO pts in pair: 12
Grading comment
Hvala svima. Na kraju sam izbacila "code" iz naslova.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pike: "komponente" bih zamijenio "elementima", a redistribucija se, ovisno o širem kontekstu, može odnositi na mogućnost recikliranja setova kodiranih naredbi pisanih u višem programskom jeziku (u drugim aplikacijamai ili u sklopu programa (obj. programiranje)
15 mins

agree  bergazy
1 hr

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
komponente u vidu objektnog koda koje omogućavaju redistribuciju


Explanation:
Softver može sadržavati i komponente u vidu (obliku, formi) objektnog koda koje omogućavaju redistribuciju / koje se mogu dalje distribuirati /, a navedene su u datoteci...

My 2 cents before I go to sleep..........

--------------------------------------------------
Note added at 2003-04-02 08:02:22 (GMT)
--------------------------------------------------

kod koji dopušta/dozvoljava daljnju distribuciju / redistribuciju



Freeware - ova klasa nema jasnu definiciju, no uglavnom obuhvaća softver koji dozvoljava redistribuciju, no ne i modifikacije (nema dostupan izvorni kod). ...

www.carnet.hr/cuc/cuc99/radovi/B1/b1-4f/podrsasl.html


Program mora sadržavati izvorni kod i mora dopuštati distribuciju
u izvornom kodu kao i kompajliranom obliku. Izvedena djela. ...
www.debian.org/social_contract.hr.html

Vesna Zivcic
Native speaker of: Croatian
PRO pts in pair: 849

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Program koji se može ( smije ) prosljeđivati drugome


Explanation:
Code je obično izraz za zbir instrukcija koje izvršava procesor. Prema tome slobodno se zamijeni izrazom program.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-04-02 09:02:59 (GMT)
--------------------------------------------------


(n) (1) A set of symbols for representing something. For example, most computers use ASCII codes to represent characters.
(2) Written computer instructions. The term code is somewhat colloquial. For example, a programmer might say: \"I wrote a lot of code this morning\" or \"There\'s one piece of code that doesn\'t work.\"

Code can appear in a variety of forms. The code that a programmer writes is called source code. After it has been compiled, it is called object code. Code that is ready to run is called executable code or machine code.

(v) Colloquial for to program (that is, to write source code).





IVAN-57
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 530