KudoZ home » English to Croatian » Tech/Engineering

bandwidth throttling

Croatian translation: prilagodba brzine prijenosa podataka


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:bandwidth throttling
Croatian translation:prilagodba brzine prijenosa podataka
Entered by: Daniela Miklic Belancic

15:25 May 24, 2003
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: bandwidth throttling
Used to limit bandwidth if your web server contains other services, such as e-mail or FTP. This throttling feature allows administrators to regulate the amount of server bandwidth used by each site
Daniela Miklic Belancic
prilagodba brzine prijenosa podataka
Explanation:
Kod prijenosa podataka (preuzimanja) iz više izvora, automatski se prilagođava brzina kojom se podaci iz pojedinog izvora prenose. Ako je, primjerice, ukupan "bandwidth" 1000 kB/s, a podaci se prijenose sa ili na 3 izvora, ovom se značajkom može odrediti da neki prijenos ima prednost, tj. veću brzinu (npr. 500 kB/s), dok ostala dva mogu imati isti prioritet (dakle, po 250 kB/s).
Selected response from:

Igor Kudrnovsky
Grading comment
Ma odlični ste.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3prilagodba brzine prijenosa podatakaIgor Kudrnovsky
5Ograničenje brzine prijenosa podataka
IVAN-57


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
prilagodba brzine prijenosa podataka


Explanation:
Kod prijenosa podataka (preuzimanja) iz više izvora, automatski se prilagođava brzina kojom se podaci iz pojedinog izvora prenose. Ako je, primjerice, ukupan "bandwidth" 1000 kB/s, a podaci se prijenose sa ili na 3 izvora, ovom se značajkom može odrediti da neki prijenos ima prednost, tj. veću brzinu (npr. 500 kB/s), dok ostala dva mogu imati isti prioritet (dakle, po 250 kB/s).


    Reference: http://support.zeus.com/doc/zws/v4/userthrottle.html
    Reference: http://www.computing.net/networking/wwwboard/forum/13436.htm...
Igor Kudrnovsky
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 117
Grading comment
Ma odlični ste.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  dkalinic
4 hrs

agree  Aida.: odlican prijedlog
5 hrs

agree  Gordana Podvezanec
5 hrs

21 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Ograničenje brzine prijenosa podataka


Explanation:
bandwidth throttling
Setting the maximum portion of total network capacity that a service is allowed to use. An administrator can deliberately limit a server's Internet workload by not allowing it to receive requests at full capacity, thus saving resources for other programs such as e-mail.

IVAN-57
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 530