KudoZ home » English to Croatian » Tech/Engineering

capacity controlled

Croatian translation: upravljana snagom/opterecenjem.


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:capacity controlled
Croatian translation:upravljana snagom/opterecenjem.
Entered by: Davorka Grgic

21:11 Jun 28, 2003
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering / machinery tool carriers
English term or phrase: capacity controlled
The electronics of the transmission is capacity controlled in order to avoid the diesel engine to drown.

Hvala unaprijed na pomoci.

Davorka
Davorka Grgic
kontrola učinka/zapremine
Explanation:
Nešto više konteksta ne bi bilo na odmet ali prema ponuđenom mogu predložiti slijedeći prijevod:

Elekronika prijenosa ima kontrolu učinka/zapremine s ciljem sprečavanja zagušenja dizelskog stroja.

To je najbolje što mogu ponuditi.

Srdačno!


--------------------------------------------------
Note added at 15 hrs 57 mins (2003-06-29 13:08:57 GMT)
--------------------------------------------------

Još nešto. Ako je riječ o pomorstvu \"capacity\" se prevodi i kao nosivost što u ponuđenom kontekstu također može imati smisla.
Selected response from:

Kemal Mustajbegovic
Grading comment
Znam da je nejasno. I meni je bilo. Hvala najljepsa na pomoci. Sve najbolje.

Davorka
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2kapacitivno kontrolirana/kontrolirana kapacitetombergazy
4kontrola učinka/zapremine
Kemal Mustajbegovic


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
kapacitivno kontrolirana/kontrolirana kapacitetom


Explanation:
Kontekst nije baš najjasniji.

bergazy
Croatia
Native speaker of: Croatian
PRO pts in pair: 678

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  dkalinic
6 hrs
  -> DANKE SCHON, HERR DAVOR!

agree  Franka72
3 days10 hrs

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kontrola učinka/zapremine


Explanation:
Nešto više konteksta ne bi bilo na odmet ali prema ponuđenom mogu predložiti slijedeći prijevod:

Elekronika prijenosa ima kontrolu učinka/zapremine s ciljem sprečavanja zagušenja dizelskog stroja.

To je najbolje što mogu ponuditi.

Srdačno!


--------------------------------------------------
Note added at 15 hrs 57 mins (2003-06-29 13:08:57 GMT)
--------------------------------------------------

Još nešto. Ako je riječ o pomorstvu \"capacity\" se prevodi i kao nosivost što u ponuđenom kontekstu također može imati smisla.

Kemal Mustajbegovic
Native speaker of: Croatian
PRO pts in pair: 240
Grading comment
Znam da je nejasno. I meni je bilo. Hvala najljepsa na pomoci. Sve najbolje.

Davorka