KudoZ home » English to Croatian » Tech/Engineering

drive

Croatian translation: pogonska jedinica


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:drive
Croatian translation:pogonska jedinica
Entered by: Gordana Podvezanec

21:32 Nov 11, 2003
English to Croatian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering / hardver
English term or phrase: drive
njemački: Laufwerk
srpski: drajv

dio računala

jedinica? ima li neki stručniji naziv?

hvala unaprijed
Sandra Milosavljevic-Rothe
Germany
pogon ,pogonska jedinica
Explanation:
uređaj koji pokreće sredstvao za pohranu podataka
- disk drive, floppy disk drive, hard disk drive, cd rom drive
Kiš - E-H Informatički rječnik
Selected response from:

Gordana Podvezanec
Croatia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5pogon ,pogonska jedinica
Gordana Podvezanec
5Procesna jedinicaxxxTihi
5uređaj
Marcel Milic


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
pogon ,pogonska jedinica


Explanation:
uređaj koji pokreće sredstvao za pohranu podataka
- disk drive, floppy disk drive, hard disk drive, cd rom drive
Kiš - E-H Informatički rječnik

Gordana Podvezanec
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in pair: 583

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxPeter Jausov
2 mins
  -> hvala

agree  bergazy
2 hrs
  -> hvala

agree  Pike
2 hrs
  -> hvala

agree  Almir Comor MITI
9 hrs
  -> hvala

agree  Franka72
16 hrs

6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
uređaj


Explanation:
periferni uređaji ...

Marcel Milic
Slovenia
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 114

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Procesna jedinica


Explanation:
Pogonska jedinica može biti u slučaju ako se radi o mrežnoj opremi, jer tada je drive ujedno i pogon!

xxxTihi
Native speaker of: Native in BosnianBosnian
PRO pts in pair: 8