KudoZ home » English to Croatian » Tech/Engineering

dimensional drawing

Croatian translation: nacrt, tlocrt, plan


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:dimensional drawing
Croatian translation:nacrt, tlocrt, plan
Entered by: Gabrijela

08:50 Jan 16, 2004
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: dimensional drawing
na njemačkom: Maßzeichnung

- dimenzionirani/kotirani crtež/nacrt
- nacrt s dimenzijama/mjerama

Kako se kaze u praksi?

hvala
Sandra Milosavljevic-Rothe
Germany
nacrt, tlocrt, plan,
Explanation:
sve gore navedeno sa dimenzijama, projekt, pa onda : izvedbeni nacrt,
shema vodovodnih (sanitarnih) instalacija, nadam se da će vam nešto od svega ovoga pomoći
Selected response from:

Gabrijela
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3nacrt, tlocrt, plan,Gabrijela
5 +1Kotirani nacrt vodovodnih i kanalizacijskih instalacija
Andjelo Miklic
4shema (nacrt) kucnih instalacijaxxxNermina
4Izvedbeni plan instalacija
IVAN-57


Discussion entries: 2





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
nacrt, tlocrt, plan,


Explanation:
sve gore navedeno sa dimenzijama, projekt, pa onda : izvedbeni nacrt,
shema vodovodnih (sanitarnih) instalacija, nadam se da će vam nešto od svega ovoga pomoći

Gabrijela
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 44
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marcel Milic: svaki nacrt mora biti kotiran (barem su mene tako učili u školi) inače je to (idejna) skica koja ne mora (ali može) biti kotirana
2 hrs
  -> hvala

agree  Gordana Podvezanec
4 hrs
  -> hvala

agree  dkalinic
10 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Kotirani nacrt vodovodnih i kanalizacijskih instalacija


Explanation:
ili vodovodne i kanalizacijske instalacije.

--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-18 19:38:04 (GMT)
--------------------------------------------------

To da je nacrt ovakve vrste kotiran se svakako podrazumijeva.

--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-18 19:38:20 (GMT)
--------------------------------------------------

To da je nacrt ovakve vrste kotiran se svakako podrazumijeva.

Andjelo Miklic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 265

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Daniela Miklic Belancic
2 days6 hrs
  -> Hvala

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Izvedbeni plan instalacija


Explanation:
-

IVAN-57
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 530

6 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
shema (nacrt) kucnih instalacija


Explanation:
za nacrt se podrazumijeva da sadrzava dimenzije i kote

xxxNermina
Native speaker of: Native in BosnianBosnian
PRO pts in pair: 28