KudoZ home » English to Croatian » Tech/Engineering

gantry shape cutting machine

Croatian translation: portalni stroj za rezanje


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:gantry shape cutting machine
Croatian translation:portalni stroj za rezanje
Entered by: Marcel Milic

22:55 Jan 23, 2004
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: gantry shape cutting machine
Mašina za rezanje. Taj "gantry shape" je problematičan.
Inače nekoliko tih mašina može se vidjeti ovdje: http://www.esabcutting.com/products/products.asp
Marcel Milic
Slovenia
portalni stroj za rezanje
Explanation:
"Gantry crane" je portalni kran, pa analogno tome predlažem rješenje "portalni stroj za rezanje".
Selected response from:

Vesna Zivcic
Grading comment
Hvala Vesna! Ova analogija je ono pravo.
Hvala i ostalima.

4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Mosni stroj za izrezivanje oblika.
Andjelo Miklic
5Rezač postavljen na kranske staze
Nenija Hasanic
4portalni stroj za rezanje
Vesna Zivcic
1kranski rezač
Pike


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
kranski rezač


Explanation:
Pucanj u mraku...liči na kran...

Pike
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 683

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
Rezač postavljen na kranske staze


Explanation:
Ovo je vise opisno. Pike je prilicno blizu. Radi se o rezacu koji je postavljen na male (niske) kranske staze tako da pokriva prilicno veliku reznu povrsinu. Cesto se koristi pri (serijskom) rezanju stakla i limova isl, uglavnom ravnih povrsina.

Nenija Hasanic
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in BosnianBosnian
PRO pts in pair: 85

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
portalni stroj za rezanje


Explanation:
"Gantry crane" je portalni kran, pa analogno tome predlažem rješenje "portalni stroj za rezanje".

Vesna Zivcic
Native speaker of: Croatian
PRO pts in pair: 849
Grading comment
Hvala Vesna! Ova analogija je ono pravo.
Hvala i ostalima.

9 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Mosni stroj za izrezivanje oblika.


Explanation:
Mosna mašina za rezanje oblika. Možete složiti kako hoćete. Ali, "gantry" označava "mosni", što je karakteristika koja ima noge na dvije strane. Kran ima na jednoj.
Gantry je poseban izraz, i označava da se radni dio stroja nalazi na mostu. "Shape cutting machine" je jedan izraz, i označava stroj za izrezivanje oblika. Znači, ne reže samo pravocrtno, nego u svim pravcima. Zato mu je i potreban most. U jednom smjeru (okomito na most) kreće se po tračnicama zajedno sa mostom, a u drugom (okomito na prvi) most stoji , a radna gava se kreće. Običćno se rezanje obavlja plazmom, ili čak kod nekih novijih strojeva laserom. "Hell of a machine!", kako bi rekli.

--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-24 08:22:23 (GMT)
--------------------------------------------------

Na linku imate točan stručni prijevod proizvođača, samo je navedena mosna dizalica. Ali, bit je tu...


    Reference: http://www.fering.com.ba
Andjelo Miklic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 265