KudoZ home » English to Croatian » Tech/Engineering

electro-preservative

Croatian translation: elektropoliturna zaštita


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:electro-preservative
Croatian translation:elektropoliturna zaštita
Entered by: Pike

00:34 Mar 29, 2004
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering / chemical / paints
English term or phrase: electro-preservative
Apply the electro-preservative in single thin layers.
Pike
Croatia
sredstvo za konzerviranje laka koje se nanosi elektropoliranjem
Explanation:
Prijedlog: sredstvo za konzerviranje laka koje se nanosi elektropoliranjem


Prema Wyhlidalu (englesko/njemački rječnik automobilske tehnike), "preservative (agent/product)" odnosi se na sredstva za konzerviranje ili njegu koja se nanose kao politura.

Donji citat objašnjava ulogu sredstava za konzerviranje/njegu na laku - zatvara pore u koje mogu prodrijeti kisik i voda te štiti lak od agresivnih tvari.

"Poliranje je potrebno samo ako je lak postao neugledan te
ako se uporabom sredstava za konzerviranje ne može više postići sjaj."

www.volkswagen.com.hr/servis/link4.htm



"Welche Aufgaben haben Konservierungsmittel auf dem Lack ? Wann müssen sie aufgebracht werden ?

Konservierungsmittel (Wachs) schließen feinste Poren, in die Wasser und Sauerstoff eindringen können, und schützen den Lack vor aggressiven Stoffen. Sie sollen nach Reparatur und Pflege aufgebreacht werden und wenn das Wasser auf dem Lack nicht mehr abperlt."

Wyhlidal
electropolish:
surface treatment - Oberflächenbehandlung
elektrolytisch polieren
elektropolieren
anodisch polieren
* elektrolitička politura, elektropoliranje


electropolished
surface treatment - Oberflächenbehandlung
elektrolytisch poliert
elektropoliert
anodisch poliert
Selected response from:

Vesna Zivcic
Grading comment
hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4galvansko zaštitno sredstvo
Nedzad Selmanovic
3 +1sredstvo za konzerviranje laka koje se nanosi elektropoliranjem
Vesna Zivcic


Discussion entries: 6





  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
sredstvo za konzerviranje laka koje se nanosi elektropoliranjem


Explanation:
Prijedlog: sredstvo za konzerviranje laka koje se nanosi elektropoliranjem


Prema Wyhlidalu (englesko/njemački rječnik automobilske tehnike), "preservative (agent/product)" odnosi se na sredstva za konzerviranje ili njegu koja se nanose kao politura.

Donji citat objašnjava ulogu sredstava za konzerviranje/njegu na laku - zatvara pore u koje mogu prodrijeti kisik i voda te štiti lak od agresivnih tvari.

"Poliranje je potrebno samo ako je lak postao neugledan te
ako se uporabom sredstava za konzerviranje ne može više postići sjaj."

www.volkswagen.com.hr/servis/link4.htm



"Welche Aufgaben haben Konservierungsmittel auf dem Lack ? Wann müssen sie aufgebracht werden ?

Konservierungsmittel (Wachs) schließen feinste Poren, in die Wasser und Sauerstoff eindringen können, und schützen den Lack vor aggressiven Stoffen. Sie sollen nach Reparatur und Pflege aufgebreacht werden und wenn das Wasser auf dem Lack nicht mehr abperlt."

Wyhlidal
electropolish:
surface treatment - Oberflächenbehandlung
elektrolytisch polieren
elektropolieren
anodisch polieren
* elektrolitička politura, elektropoliranje


electropolished
surface treatment - Oberflächenbehandlung
elektrolytisch poliert
elektropoliert
anodisch poliert



    Reference: http://www.ulrich-rapp.de/stoff/fahrzeug/lf01/Lackierung_VF....
Vesna Zivcic
Native speaker of: Croatian
PRO pts in pair: 849
Grading comment
hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bergazy: primjenite sredstvo za elektropoliranje
1 hr

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
galvansko zaštitno sredstvo


Explanation:
koliko ja razumijem tematiku, radi se o galvanskoj zaštiti metalnih površina.


    Reference: http://www.zgr-kovacic.hr/galvanizacija/cincanje/duplex/
    Reference: http://www.phy.hr/~dbabic/korozija.html
Nedzad Selmanovic
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in pair: 220