KudoZ home » English to Croatian » Textiles / Clothing / Fashion

soft bath goods

Croatian translation: roba široke potrošnje za kupanje


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:soft bath goods
Croatian translation:roba široke potrošnje za kupanje
Entered by: ihodak4

19:46 Mar 5, 2007
English to Croatian translations [Non-PRO]
Textiles / Clothing / Fashion
English term or phrase: soft bath goods
kako biste preveli 'soft bath goods' koji uključuju:
bath and beach towels, toiletry items, and hooded towels ?
hvala"
ihodak4
roba široke potrošnje za kupanje
Explanation:
Jedino što mi pada na pamet!
Selected response from:

Hana Stosic
Grading comment
Hvala! Ovo mi se činilo najprihvatljivijim.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1proizvodi za ličnu higijenu
Kornelija
3roba široke potrošnje za kupanje
Hana Stosic


  

Answers


11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
roba široke potrošnje za kupanje


Explanation:
Jedino što mi pada na pamet!

Hana Stosic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
Grading comment
Hvala! Ovo mi se činilo najprihvatljivijim.
Notes to answerer
Asker: Hvala!


19 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
proizvodi za ličnu higijenu


Explanation:
Mozda ovako jer pojam obuhvata sve sto trebemo u kupatilu....

Kornelija
Bosnia and Herzegovina
Works in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in CroatianCroatian
Notes to answerer
Asker: Hvala!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Franka72: ličnu bih prevela osobnu higijenu
13 days
  -> Da u pravu ste, trazi se hrvatski. Hvala.