KudoZ home » English to Croatian » Textiles / Clothing / Fashion

dark art of pattern cutting

Croatian translation: tajanstvena vještina izrezivanja krojeva


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:dark art of pattern cutting
Croatian translation:tajanstvena vještina izrezivanja krojeva
Entered by: ihodak4

06:29 Sep 23, 2007
English to Croatian translations [PRO]
Textiles / Clothing / Fashion
English term or phrase: dark art of pattern cutting
He went to study the dark art of pattern cutting.
- za 'dark art' nalazim da se ili ne prevodi, ili 'mračna umjetnost'
- za 'pattern cutting' - 'izrezivanje krojeva', što mi se s obzirom da se radi o modi/tekstilu čini ok;
jel to 'dark cutting' onda u prenesenom značenju, ili postoji baš taj naziv, a da se odnosi na umjetnost izrezivnaja krojeva?
Molim unesite odgovor za points, a ne samo komentar. Hvala!
ihodak4
tajanstvena vještina izrezivanja krojeva
Explanation:
Početniku u krojenju i šivenju mnoštvo linija i zpecifičnih oznaka na krojevima zaista može izgledati kao nešto tajanstveno, teško dokučivo, pa dok se na uvježba uistinu je to "tajanstvena vještina". Čini mi se da je to najpribližnije datom i da nema veze ni sa mračnjaštvom niti sa umjetnošću.
I riječ dark i riječ art imaju mnoštvo značenja, a ja bih rekla da su ovdje relevantna ova:
dark = secret; Synonyms: Obscure, …, dim, nebulous, shrouded in mystery; opaque, dense; undiscernible; …
art = A superior skill that you can learn by study and practice and observation. Synonyms: skill, …; technicality, …; practical knowledge, technical knowledge
http://www.websters-online-dictionary.org
Selected response from:

Miomira Brankovic
Serbia
Grading comment
Hvala! I na detaljnom objašnjenju; to je to!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2tajanstvena vještina izrezivanja krojeva
Miomira Brankovic
2 +2tajno umijeće ili tajnusazo
3 +1mračna umjetnost izrezivanja krojevaAleksandar Medić
2dark art
eleonora_r


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
mračna umjetnost izrezivanja krojeva


Explanation:
Sve ste lijepo objasnili.

Mislim da nema nikakvog skrivenog značenja, tj. da je u pitanju slobodni izražaj autora teksta.

Na Internetu nema naznaka da bi mogao postojati neki poseban umjetnički pravac izrezivanja krojeva koji bi se zvao „dark art“.

Aleksandar Medić
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
Notes to answerer
Asker: Jesam lijepo objasnila; ali značenje je zapravo preneseno; a 'dark art' pojam za sebe; pogledajte na google-u pod slike 'dark art'; anyway, hvala!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
2 hrs
  -> Hvala.

5 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +2
tajno umijeće ili tajnu


Explanation:
Nije mi poznat kontekst, ali mi mračna umjetnost ima na neki nacin negativnu konotaciju.

sazo
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in GermanGerman
Notes to answerer
Asker: Hvala! Izabrala sam 'cijeli' odgovor (dolje).


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dubravka Hrastovec
4 hrs

agree  Veronica Prpic Uhing
1 day7 hrs

6 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
dark art


Explanation:
Primarily a product of the 20th Century, dark art is an art style defined as that being "dark" or unsettling in nature. Called and classified under many names such at gothic, horror, metaphysical, nightmarish, and disturbing, it is actually a culmination of techniques and styles. It has been presented in many forms by many artists, illustrators and film-makers. It continues to grow in popularity as a part of the horror genre and gothic, music & publishing culture. Today, it a part of our mainstream culture, crossing over into multiple mediums including advertising, television, film, and marketing. While it has roots in horror, it has been presented in collage, surrealism, abstract, motion graphics, grunge, expressionism, and largely digital art.

Znam da ovo nije odgovor, ali možda pomogne. Ja bih ostavila "dark art".


    Reference: http://encyclopedia.thefreedictionary.com/Dark+Art
eleonora_r
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Hvala! To postoji kao termin; pa hvala i na objašnjenju, ali nije primjenjivo u ovom kontekstu!


7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
tajanstvena vještina izrezivanja krojeva


Explanation:
Početniku u krojenju i šivenju mnoštvo linija i zpecifičnih oznaka na krojevima zaista može izgledati kao nešto tajanstveno, teško dokučivo, pa dok se na uvježba uistinu je to "tajanstvena vještina". Čini mi se da je to najpribližnije datom i da nema veze ni sa mračnjaštvom niti sa umjetnošću.
I riječ dark i riječ art imaju mnoštvo značenja, a ja bih rekla da su ovdje relevantna ova:
dark = secret; Synonyms: Obscure, …, dim, nebulous, shrouded in mystery; opaque, dense; undiscernible; …
art = A superior skill that you can learn by study and practice and observation. Synonyms: skill, …; technicality, …; practical knowledge, technical knowledge
http://www.websters-online-dictionary.org


Miomira Brankovic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala! I na detaljnom objašnjenju; to je to!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dubravka Hrastovec
2 hrs
  -> Hvala.

agree  Veronica Prpic Uhing
1 day5 hrs