KudoZ home » English to Croatian » Textiles / Clothing / Fashion

screenprinted and worn as outerwear

Croatian translation: ukrašavaju/dorađuju se sitotiskom i nose kao vanjska odjeća


14:15 Apr 5, 2008
English to Croatian translations [PRO]
Textiles / Clothing / Fashion
English term or phrase: screenprinted and worn as outerwear
In the mid 70’s, they discovered that their white underwear product were being screenprinted and worn as outerwear
sazo
Croatia
Croatian translation:ukrašavaju/dorađuju se sitotiskom i nose kao vanjska odjeća
Explanation:
Screenprint je sitotisak, prema Engl.-hrv. rječniku tekstilno-tehnoloških izraza.

Inače je sitotisak na tekstil jedna od sitotiskarskih tehnika.
http://www.sitotisak-udruga.hr/clanovi.php

--------------------------------------------------
Note added at 26 mins (2008-04-05 14:41:51 GMT)
--------------------------------------------------

A 'outerwear' je 'vanjska odjeća' definitivno, prema gore navedenom rječniku.

--------------------------------------------------
Note added at 3 days5 hrs (2008-04-08 19:26:56 GMT)
--------------------------------------------------

screen printing - njem. Siebdruck
Selected response from:

Dubravka Hrastovec
Croatia
Grading comment
Sa zakašnjenjem, hvala.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2ukrašavaju/dorađuju se sitotiskom i nose kao vanjska odjeća
Dubravka Hrastovec
3 +1otisnuti uz pomoć šablone i nositi kao vanjsku odjeću
eleonora_r


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
otisnuti uz pomoć šablone i nositi kao vanjsku odjeću


Explanation:
...za razliku od donjeg rublja.

Screenprinting, silkscreening, or serigraphy is a printmaking technique that creates a sharp-edged image using a stencil. A screenprint or serigraph is an image created using this technique.

--------------------------------------------------
Note added at 17 mins (2008-04-05 14:32:46 GMT)
--------------------------------------------------

ili možda "gornju odjeću"


    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Screen-printing
eleonora_r
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dinap
1 min
  -> Hvala!

21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
ukrašavaju/dorađuju se sitotiskom i nose kao vanjska odjeća


Explanation:
Screenprint je sitotisak, prema Engl.-hrv. rječniku tekstilno-tehnoloških izraza.

Inače je sitotisak na tekstil jedna od sitotiskarskih tehnika.
http://www.sitotisak-udruga.hr/clanovi.php

--------------------------------------------------
Note added at 26 mins (2008-04-05 14:41:51 GMT)
--------------------------------------------------

A 'outerwear' je 'vanjska odjeća' definitivno, prema gore navedenom rječniku.

--------------------------------------------------
Note added at 3 days5 hrs (2008-04-08 19:26:56 GMT)
--------------------------------------------------

screen printing - njem. Siebdruck

Dubravka Hrastovec
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 28
Grading comment
Sa zakašnjenjem, hvala.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kristina Kolic
36 mins
  -> Hvala, Kristina!

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
4 days
  -> Hvala, Larisa!