KudoZ home » English to Croatian » Tourism & Travel

handheld games (non electronic/electronic)

Croatian translation: prijenosne igrice (obične/elektroničke)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:handheld games (non electronic/electronic)
Croatian translation:prijenosne igrice (obične/elektroničke)
Entered by: ihodak4

18:02 Mar 5, 2007
English to Croatian translations [Non-PRO]
Tourism & Travel
English term or phrase: handheld games (non electronic/electronic)
kategorija 'toys and games'
hvala!
ihodak4
prijenosne
Explanation:
prijenosne

handheld console prevode kao prijenosna konzola

... moj prijedlog
Selected response from:

alz
Croatia
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1rucne igrice (obicne/elektronicke)
Davorka Grgic
3prijenosne
alz


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
rucne igrice (obicne/elektronicke)


Explanation:
...to bi bio moj prijedlog.

Davorka Grgic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SpanishSpanish
Notes to answerer
Asker: Hvala! 'prijenosne' mi se činilo preciznijim, a i djeluje mi da su sve 'ručne'.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kornelija
3 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
prijenosne


Explanation:
prijenosne

handheld console prevode kao prijenosna konzola

... moj prijedlog


alz
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Hvala!