KudoZ home » English to Croatian » Tourism & Travel

service trainee

Croatian translation: konobar pripravnik


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:service trainee
Croatian translation:konobar pripravnik
Entered by: Ivana Zuppa-Baksa

10:00 Jan 30, 2009
English to Croatian translations [PRO]
Tourism & Travel / hotels
English term or phrase: service trainee
posao pripavnika u hotelu
Ivana Zuppa-Baksa
Croatia
Vježbenik, pripravnik
Explanation:
Mislim da je dovoljno reći pripravnik ili vježbenik a kontekst rečenice odrediti će daljnji smisao (npr. sobarica, konobar, službenik na recepciji i sl)
Selected response from:

Svjetlana Nevescanin
Croatia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4Vježbenik, pripravnik
Svjetlana Nevescanin
4 +1poslužitelj-pripravnikjamileti
3vježbenik (pripravnik, praktikant) u odjelu hrane i pićabonafide1313


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
Vježbenik, pripravnik


Explanation:
Mislim da je dovoljno reći pripravnik ili vježbenik a kontekst rečenice odrediti će daljnji smisao (npr. sobarica, konobar, službenik na recepciji i sl)

Svjetlana Nevescanin
Croatia
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Hvala, Svjetlana!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  sazo: izraz vježbenik koristi se u državnoj službi
1 hr

agree  CroAnglo
1 day2 hrs

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
7 days

agree  sstanko
10 days

10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
vježbenik (pripravnik, praktikant) u odjelu hrane i pića


Explanation:

Mislim da se "service" odnosi na F&B, tj. na odjele hrane i pića koje veći hoteli imaju, a je li trainee pripravnik ili samo na praksi teško je reći bez konteksta

NAUČIMO SE TRADICIONALNU I KVALITETNU DOMAĆU HRANU PONUDITI PRAVILNO I PRIVLAČNO
SADRŽAJ:
Osnove gastronomije
Pojam i važnost gastronomije s vidika gosta i zaposlenih u ugostiteljskoj djelatnosti
Prehrambene navike i utjecaji
Tehnologija rada, planiranje i organizacija na odjelu hrane i pića
Osnove kuharstva (Odgovarajuća priprava namirnica za senzoričku kvalitetu jela)
Izbor i uporaba lokalnih namirnica i pića za pripravu jela
Planiranje redovnih i izvanrednih obroka (standardizacija jela i sezonalnost)
Ponuda doručka u ugostiteljstvu
Oblikovanje moderne ponude (na osnovu regionalnih, krajevnih i lokalnih jela)
Uključivanje regionalnih, krajevnih i lokalnih jela u ponudu
Organizacija priredbi i svečanih obroka
Dekoracija prostora i stolova za praznične prilike
Pića
Kvaliteta i cijene
Osiguravanje stalne kvalitete
Osnove izračuna cijena
Primjeri dobre prakse u Sloveniji
Vježbe odn. kuharska radionica



    Reference: http://www.lovinac.hr/index.php?option=com_content&view=arti...
    Reference: http://www.poslovnaizvrsnost.hr/index.php?page=c_workshops&i...
bonafide1313
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

23 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
poslužitelj-pripravnik


Explanation:
Poslužitelj je isto što i konobar,dakle poslužitelj hrane i pića, iako
je to širi pojam nego u kafiću recimo, jer poslužitelj nije konobar u klasičnom smislu, već postavlja i aranžira stolove itd itd


jamileti
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
6 days