ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » English to Croatian » Transport / Transportation / Shipping

street km

Croatian translation: cestovna udaljenost

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:street km
Croatian translation:cestovna udaljenost
Entered by: Darko Kolega

20:36 Feb 3, 2011
English to Croatian translations [PRO]
Transport / Transportation / Shipping / prijevozna sredstva
English term or phrase: street km
Distances in street km

radi se o udaljenosti u kilometrima (zašto street km?) znači suprotno od zračne linije? no postoji li hrv. izraz?
Darko Kolega
Croatia
cestovna udaljenost
Explanation:
Vjerujem da se odnosi na udaljenost koju treba prijeći između točke A i B po cesti (a ne zračne linije).

Zračne udaljenosti Zagreba od nekih većih gradova u Europi: Beč 360 km, Pariz 1410 km, ...
http://www.oglasiauto.info/udaljenost-izmedju-gradova-hak.as...

Europski gradovi unutar šest sati cestovne udaljenosti.
http://www.bale-valle.hr/defaultt.asp?ID=4

zračna luka Zagreb ... Cestovne udaljenosti između glavnog grada Zagreba i nekih europskih metropola: ...
http://www.dental-care-croatia.com/hr/ordinacija/gdje-smo.ht...
Selected response from:

Paris Team
Croatia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2cestovna udaljenost
Paris Team
3cestovni kilometri
Bilanda Ban


Discussion entries: 3





  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
cestovna udaljenost


Explanation:
Vjerujem da se odnosi na udaljenost koju treba prijeći između točke A i B po cesti (a ne zračne linije).

Zračne udaljenosti Zagreba od nekih većih gradova u Europi: Beč 360 km, Pariz 1410 km, ...
http://www.oglasiauto.info/udaljenost-izmedju-gradova-hak.as...

Europski gradovi unutar šest sati cestovne udaljenosti.
http://www.bale-valle.hr/defaultt.asp?ID=4

zračna luka Zagreb ... Cestovne udaljenosti između glavnog grada Zagreba i nekih europskih metropola: ...
http://www.dental-care-croatia.com/hr/ordinacija/gdje-smo.ht...

Paris Team
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andreja Ciković
38 mins
  -> hvala!

agree  Gordana Podvezanec
1 hr
  -> hvala!

14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
cestovni kilometri


Explanation:
Prijedlog.

Example sentence(s):
  • Dvokotač koji je poslužio za obaranje rekorda ima više zračnih nego cestovnih kilometara i biti će prodan na aukciji.

    Reference: http://www.automotoportal.hr/2010/01/12/video-prvi-svjetski-...
Bilanda Ban
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 4