KudoZ home » English to Croatian » Transport / Transportation / Shipping

garment bag

Croatian translation: torba za odijela


12:33 Apr 6, 2004
English to Croatian translations [Non-PRO]
Transport / Transportation / Shipping
English term or phrase: garment bag
Garment bag je dio prtljage koji može ići u zrakoplov i ovaj termin prevodim u sklopu uputstava. Molim za prijedloge kako vi mislite da je to najbolje reći na hrv. thanks
anna
Croatian translation:torba za odijela
Explanation:
Prema slikama čini mi se da bi to trebala biti torba za odijela, iako je malo linkova koji bi takav izraz potvrdili. Ali evo nekih.

Danas je izvršena pretraga prtljage koju je isti posjedovao te je pronađeno 1.080 g. kokaina Kokain je bio sakriven u šest stijenki torbe za odijela,
www.mup.hr/vijesti/topvijesti.html

Ovdje ćete naći i sliku:
http://www.profin.hr/artikli.php?grupa=7&podgrupa=34&dio=
Selected response from:

Zdenka Ivkovcic
Croatia
Grading comment
THANKS
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3torba za odijela
Zdenka Ivkovcic
4 +1putna torba
Nedzad Selmanovic
3priručna prtljaga
Sonja Bulesic Milic


Discussion entries: 2





  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
priručna prtljaga


Explanation:
U govornom jeziku...

Sonja Bulesic Milic
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
torba za odijela


Explanation:
Prema slikama čini mi se da bi to trebala biti torba za odijela, iako je malo linkova koji bi takav izraz potvrdili. Ali evo nekih.

Danas je izvršena pretraga prtljage koju je isti posjedovao te je pronađeno 1.080 g. kokaina Kokain je bio sakriven u šest stijenki torbe za odijela,
www.mup.hr/vijesti/topvijesti.html

Ovdje ćete naći i sliku:
http://www.profin.hr/artikli.php?grupa=7&podgrupa=34&dio=


Zdenka Ivkovcic
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
THANKS

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ana_trans: garment bag je specificna vrsta putne torbe http://www.webster.com/cgi-bin/dictionary?book=Dictionary&va... bag
3 hrs
  -> Hvala.

agree  Kemal Mustajbegovic
10 hrs

agree  BUZOV: A može i: TORBA ZA ODJEĆU ... ako se radi o onoj torbi u koju se najprije slaže na vješalici pa se zatim preklapa .... I u nju ne moraju samo odijela ... mogu i suknje ...
13 days

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
putna torba


Explanation:
ako usporedite slike na svim web stranicama(linkovi su uredno prikačeni), but će vam jasno da se radi o putnim torbama
http://shopping.msn.com/marketplace.aspx?pmpType=1&pcId=2859...

http://www.audi.com.hr/shop/info.php?kolekcija=Audi dizajn k...

http://www.limes.hr/katalog/katalog.asp?proizv=samsonite&fro...

http://www.rei-dizajn.hr/torbe_artikli3.htm

Nedzad Selmanovic
Specializes in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ulvija Tanovic: da, kofer "checkiras" a putnu torbu nosis sa sobom na avion
2 days19 hrs
  -> Hvala vam velika. I ja sam istog mišljenja.