KudoZ home » English to Croatian » Zoology

bird migration patterns

Croatian translation: selidbeni putovi ptica


16:39 Nov 12, 2006
English to Croatian translations [PRO]
Zoology
English term or phrase: bird migration patterns
wind mill farms near to protected areas or situated in bird migration patterns;

farme vjetrenjača u blizini zaštićenih područja ili smještene u području puteva migracija ptica / ?
ihodak4
Croatian translation:selidbeni putovi ptica
Explanation:
selidbeni putovi ptica
ili
migracijske rute ptica

oprez: putOvi, ne putEvi

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2006-11-12 19:16:15 GMT)
--------------------------------------------------

www.dzzp.hr/publikacije/Bioloska raznolikost Hrvatske.pdf
Selected response from:

alz
Croatia
Grading comment
Hvala! Grades zbog 'putovi', uz dodatak. Hvala i ostalima!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2putevi selidbe ptica
Davorka Grgic
5obrasci selidbe pticagmacecev
5selidbeni putovi ptica
alz


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
selidbeni putovi ptica


Explanation:
selidbeni putovi ptica
ili
migracijske rute ptica

oprez: putOvi, ne putEvi

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2006-11-12 19:16:15 GMT)
--------------------------------------------------

www.dzzp.hr/publikacije/Bioloska raznolikost Hrvatske.pdf


    mapmf.pmfst.hr/~ruzica/mljet.html
    Reference: http://www.biol.pmf.hr/~eko/ivancica/06osnove_zoogeografije_...
alz
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 36
Grading comment
Hvala! Grades zbog 'putovi', uz dodatak. Hvala i ostalima!

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
obrasci selidbe ptica


Explanation:
Nije isto što i putevi.

gmacecev
Croatia
Native speaker of: Croatian

29 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
putevi selidbe ptica


Explanation:
Tocno, radi se o podrucju (u donjoj referenci se rade karte "bird migration patterns")

Science Netlinks: Science UpdatesWell, for one thing, more specific maps of bird migration patterns can help ... Understanding bird migration patterns will help scientists link declining ...
http://www.sciencenetlinks.com/sci_update.cfm?DocID=145 - 16k - In cache - Gelijkwaardige pagina's


--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2006-11-12 21:04:39 GMT)
--------------------------------------------------

http://stitch.blog.hr/arhiva-2005-12.2.html

putovi vs. putevi za alza.

Davorka Grgic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SpanishSpanish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pike
1 hr

agree  Kristina Kolic: na području zimovališta i odmorišta za ptice pri seobi
1 hr