KudoZ home » English to Croatian » Zoology

sharks

Croatian translation: Carcharhinus limbatus


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:sharks
Croatian translation:Carcharhinus limbatus
Entered by: Gordana Podvezanec

19:03 Mar 31, 2008
English to Croatian translations [PRO]
Science - Zoology / Black tip shark
English term or phrase: sharks
vrsta morskog psa
Gordana Podvezanec
Croatia
Carcharhinus limbatus
Explanation:
Mislim da ste termin za prijevod postavili na pogresnom mjestu kolegice...ali to svakako mozete korigovati...

Ostavio bih Latinski naziv jer zaista nisam na nasim jezicima imao prilike cuti za ovu vrstu morskog psa...
pozdrav...

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2008-03-31 23:19:45 GMT)
--------------------------------------------------

Dodatne informacije:

Carcharhinus limbatus (Müller & Henle, 1839)
Family: Carcharhinidae (Requiem sharks)
Image of Carcharhinus limbatus, Blacktip shark, Swarttiphaai, Jarjur, Gursh, Metan, Tauró de puntes negres, Tubarão-azul, Žralok cernoploutvý, Sorttippet haj, Zwartpunthaai, Vlekvinhaai, Blacktip whaler, Common blacktip shark, Blacktip Shark, Small blacktip shark, Blackfin shark, Black tip, Black tip shark, Grey shark, Black-tipped shark, Black fin shark, Black-tip shark, Requiem shark, Spot-fin ground shark, Shark, Mustapilkkahai, Ehoua, Mangeur d

Order: Carcharhiniformes (ground sharks)
Class: Elasmobranchii (sharks and rays)
FishBase name: Blacktip shark
Max. size: 275 cm TL (male/unsexed; Ref. 27169); max. published Weight: 122.8 kg (Ref. 4699); max. reported age: 12 years
Environment: reef-associated; amphidromous (Ref. 51243); brackish; marine; depth range 0 – 64 m
Climate: subtropical; 45°N - 38°S, 166°w - 171°e...

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2008-03-31 23:30:16 GMT)
--------------------------------------------------

Ref: http://www.fredshark.net/Classifications/carcharhiniformes/r...

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2008-03-31 23:33:47 GMT)
--------------------------------------------------

Ref: http://en.wikipedia.org/wiki/Blacktip_Shark

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2008-03-31 23:41:42 GMT)
--------------------------------------------------

Ref: http://animaldiversity.ummz.umich.edu/site/accounts/informat...
Selected response from:

xxxKale75
Grading comment
hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3Carcharhinus limbatusxxxKale75
3 +4Morski pas
Gad Kohenov
4 -3ajkule
Sherefedin MUSTAFA


Discussion entries: 5





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
Morski pas


Explanation:
Means a shark and also ucjenjivac.

Gad Kohenov
Israel
Native speaker of: Native in FrenchFrench, Native in HebrewHebrew

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kristina Licen
40 mins
  -> Hvala Lepo :))

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
2 hrs
  -> Hvala lepo!

agree  tg57
19 hrs
  -> Hvala lepo!

agree  Dinap
22 hrs
  -> Hvala leop!

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
Blacktip sharks
Carcharhinus limbatus


Explanation:
Mislim da ste termin za prijevod postavili na pogresnom mjestu kolegice...ali to svakako mozete korigovati...

Ostavio bih Latinski naziv jer zaista nisam na nasim jezicima imao prilike cuti za ovu vrstu morskog psa...
pozdrav...

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2008-03-31 23:19:45 GMT)
--------------------------------------------------

Dodatne informacije:

Carcharhinus limbatus (Müller & Henle, 1839)
Family: Carcharhinidae (Requiem sharks)
Image of Carcharhinus limbatus, Blacktip shark, Swarttiphaai, Jarjur, Gursh, Metan, Tauró de puntes negres, Tubarão-azul, Žralok cernoploutvý, Sorttippet haj, Zwartpunthaai, Vlekvinhaai, Blacktip whaler, Common blacktip shark, Blacktip Shark, Small blacktip shark, Blackfin shark, Black tip, Black tip shark, Grey shark, Black-tipped shark, Black fin shark, Black-tip shark, Requiem shark, Spot-fin ground shark, Shark, Mustapilkkahai, Ehoua, Mangeur d

Order: Carcharhiniformes (ground sharks)
Class: Elasmobranchii (sharks and rays)
FishBase name: Blacktip shark
Max. size: 275 cm TL (male/unsexed; Ref. 27169); max. published Weight: 122.8 kg (Ref. 4699); max. reported age: 12 years
Environment: reef-associated; amphidromous (Ref. 51243); brackish; marine; depth range 0 – 64 m
Climate: subtropical; 45°N - 38°S, 166°w - 171°e...

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2008-03-31 23:30:16 GMT)
--------------------------------------------------

Ref: http://www.fredshark.net/Classifications/carcharhiniformes/r...

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2008-03-31 23:33:47 GMT)
--------------------------------------------------

Ref: http://en.wikipedia.org/wiki/Blacktip_Shark

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2008-03-31 23:41:42 GMT)
--------------------------------------------------

Ref: http://animaldiversity.ummz.umich.edu/site/accounts/informat...


    Ref: www.fishbase.org/Summary/SpeciesSummary.php?id=874
    Ref: www.fishbase.org/ListByLetter/CommonNamesB.htm
xxxKale75
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4
Grading comment
hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nedim Sahovic
1 hr
  -> Zahvaljuem Nedime...

agree  sazo: S obzirom da se ne radi o životinji koja se "udomaćila" na ovim prostorima, mislim da bi bilo dobro ostaviti latinski naziv.
8 hrs
  -> Zahvaljujem Sazo...

agree  eleonora_r: Premda izgleda ipak živi u Sredozemlju, pa i u Jadranu, mislim da ne postoji hrvatski naziv.:)
11 hrs
  -> pretrazivao sam jako dugo i dodjoh do zakljucka kao i vi Eleonora..smatram da je najbolje ostaviti na Lat. ukoliko se ne pojavi zaista pravi strucnjak iz te oblasti...Zahvaljujem

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -3
ajkule


Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-03-31 20:50:56 GMT)
--------------------------------------------------

http://images.google.nl/imgres?imgurl=http://img167.imagesha...

--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs (2008-04-01 07:23:54 GMT)
--------------------------------------------------

Ako se radi o engleskomČ

Blacktip shark, Spotfin shark, Black-tip shark ili Spot-fin ground shark, onda se to prevodi sa:

"psina ljudožder"

ITA: Squalo pinne nere, Squalo orlato
FRA: Requin borde, Mangeur d'hommes, Requin blanc

Pozdrav i ugodan dan svima.


--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs (2008-04-01 07:30:03 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.fishbase.org/ComNames/CommonNameSearchSpeciesList...

Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in MacedonianMacedonian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  alz: ajkula je srpska riječ za morskog psa / kod štulića to je "licentia poetica", u školskoj zadaći "ajkula" bi bila križana CRVENO // tako je, pjesnici si i inače "dopuštaju" više od dozvoljenog
10 hrs
  -> Nemoguće, pa zar nije poznati hrvatski pjevač Džoni Štulić pjevao da se trebamo čuvati ajkula?//Znači njemu je dozvoljeno a drugima ne?

disagree  Ivana Kahle: Rekla bih da Alz ima pravo. I ne, nije prvotravanjska šala. Pogledajte si Brodnjakov Razlikovni rječnik srpskog i hrvatskog jezika, str. 5
10 hrs
  -> Liči na prvotravanjsku šalu!

disagree  eleonora_r: Kolege su doista u pravu.:)
13 hrs
  -> Pogledajte dodatak naj moj prvobitni odgovor.