KudoZ home » English to Croatian » Zoology

translation industry

Croatian translation: prevoditeljska djelatnost, prevoditeljstvo


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:translation industry
Croatian translation:prevoditeljska djelatnost, prevoditeljstvo
Entered by: Vesna Zivcic

06:11 Jul 1, 2003
English to Croatian translations [PRO]
Zoology / CAT
English term or phrase: translation industry
"translation industry"

Traži se najbolje rješenje za hrvatske uši...

TIA
Vesna Zivcic
Prevoditeljsko poduzece
Explanation:
-Prevoditeljsko umijece

-Prevoditeljska sluzba
- " djelatnost
- " aktivnost

Selected response from:

Said Kaljanac a.k.a. SARAJ
Belgium
Grading comment
Kako mi treba izraz koji implicira "prevoditeljski biznis", odličila sam se za prevoditeljsku djelatnost. Najljepša hvala i Saraju i Sandri!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4Prevoditeljsko poduzece
Said Kaljanac a.k.a. SARAJ
2 +3prevoditeljstvo
Sandra Milosavljevic-Rothe


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +3
prevoditeljstvo


Explanation:
moj prijedlog

Sandra Milosavljevic-Rothe
Germany
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  A.Đapo
1 hr

agree  dkalinic: Posve u duhu hrvatskoga jezika. Uz ovaj pojam se rabi i prevoditeljska djelatnost.
4 hrs

agree  Franka72
1 day1 hr

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
Prevoditeljsko poduzece


Explanation:
-Prevoditeljsko umijece

-Prevoditeljska sluzba
- " djelatnost
- " aktivnost



Said Kaljanac a.k.a. SARAJ
Belgium
Native speaker of: Native in FrenchFrench, Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Kako mi treba izraz koji implicira "prevoditeljski biznis", odličila sam se za prevoditeljsku djelatnost. Najljepša hvala i Saraju i Sandri!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dubravka Zebec
1 hr
  -> Hvala :-)

agree  dkalinic: prevoditeljska djelatnost
2 hrs
  -> hvala :-)

agree  IVAN-57: Prevoditeljska djelatnost! Nisam odmah primijetio, hvala na upozorenju!
3 hrs
  -> Nema na cemu, hvala na kolegijalnosti :-))

agree  Gordana Podvezanec
7 hrs
  -> hvala :-))