KudoZ home » English to Czech » Accounting

Affiliate Earnings represents the commission due on the sale.

Czech translation: Provize z předpokládanéh prodeje je součástí celkového/souhrného výdělku


15:39 Apr 30, 2008
English to Czech translations [PRO]
Accounting
English term or phrase: Affiliate Earnings represents the commission due on the sale.
Sale Status represents the status the sale.
...
Thank you in advance:)!
Jiri Domzal
Czech translation:Provize z předpokládanéh prodeje je součástí celkového/souhrného výdělku
Explanation:
pouhý návrh
Selected response from:

Michaela Bordessoule
United Kingdom
Grading comment
díky:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Přidružené (vedlejší) příjmy jsou součástí provize, splatné při prodeji.
Martin König
3Příjmy z partnerského programu jsou dány výší provize z prodeje
Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI
3Provize z předpokládanéh prodeje je součástí celkového/souhrného výdělku
Michaela Bordessoule


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
affiliate earnings represents the commission due on the sale.
Provize z předpokládanéh prodeje je součástí celkového/souhrného výdělku


Explanation:
pouhý návrh

Michaela Bordessoule
United Kingdom
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 12
Grading comment
díky:)

14 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
affiliate earnings represents the commission due on the sale.
Příjmy z partnerského programu jsou dány výší provize z prodeje


Language variant: Příjmy účastníka partnerského programu jsou dány...

Explanation:
Např. v systému prodeje zboží (reklamy) na internetu, kdy poskytovatel prostoru (vlastník stránek) získává určité procento z celkové částky (ceny zboží / reklamy), kterou zaplatil kupec (příjemce zboží / zadavatel reklamy) a která připadne dodavateli zboží (poskytovateli reklamy) (u reklamy obvykle tehdy, když nějaký návštěvník reklamní prvek použije). Systém AdSense / AdWords (reklama), Amazon Associate (zboží)...

http://blog.webtrh.cz/google-spousti-cpa-affiliate-sit
https://affiliate-program.amazon.com/102-7891627-0820144

--------------------------------------------------
Note added at 14 hrs (2008-05-01 06:32:59 GMT)
--------------------------------------------------

Nevím, jestli Sale Status má být také překládán, to by znamenalo:

Stav prodeje [políčko, sloupeček...] obsahuje informace o stavu prodeje.

Tedy buď zda je nějaké konkrétní zboží objednáno, odesláno atd., nebo jaký je aktuální (dosavadní) "obrat".

Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 39

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
affiliate earnings represents the commission due on the sale.
Přidružené (vedlejší) příjmy jsou součástí provize, splatné při prodeji.


Explanation:
Takto mi to vychází česky...

Martin König
Native speaker of: Native in CzechCzech

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI: Taky jsem uvažoval o opačné vazbě (příjmy určují provizi), ale nesedělo mi tam EarningS representS. Ale možná to myslej jako pojem (AE).
33 mins
  -> Pojem? Já v tom vidím normální větu. A podle slovosledu, a podle "due on the sale" to podle mě nic jiného znamenat nemůže. Přesně to vychází do rytmu.