KudoZ home » English to Czech » Accounting

Sorry you cannot refer yourself.

Czech translation: Bohužel nemůžete uvést sám/sama sebe


11:47 May 1, 2008
English to Czech translations [PRO]
Accounting
English term or phrase: Sorry you cannot refer yourself.
Týká se to pravděpodobně formuláře. Děkuji:)!
Jiri Domzal
Czech translation:Bohužel nemůžete uvést sám/sama sebe
Explanation:
No nevím, jestli to má něco společného s účetnictvím. :)
Selected response from:

Jana Zajicova
Czech Republic
Grading comment
Máte pravdu s účetnictvím to má společného asi jako kozel a zahradnictví - sorry - děkuji za odpověď:))!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Bohužel nemůžete uvést sám/sama sebeJana Zajicova
2Promiňte, nemůžete odkazovat sami na sebe
Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sorry you cannot refer yourself.
Bohužel nemůžete uvést sám/sama sebe


Explanation:
No nevím, jestli to má něco společného s účetnictvím. :)

Jana Zajicova
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 8
Grading comment
Máte pravdu s účetnictvím to má společného asi jako kozel a zahradnictví - sorry - děkuji za odpověď:))!!

6 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
sorry you cannot refer yourself.
Promiňte, nemůžete odkazovat sami na sebe


Language variant: Promiňte, nemůžete doporučit sami sebe

Explanation:
To první, pokud by to bylo třeba v nějaké uživatelské finanční databázi.
To druhé třeba v nějakých referenčních programech.

Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 39
Notes to answerer
Asker: velmi děkuji:)!