KudoZ home » English to Czech » Art, Arts & Crafts, Painting

TALENT RELEASE

Czech translation: Umělecká smlouva


11:45 Apr 30, 2008
English to Czech translations [Non-PRO]
Art/Literary - Art, Arts & Crafts, Painting
English term or phrase: TALENT RELEASE
Je to nadpis dohody s modelkou, vubec nemam poneti jak to vyjadrit cesky - poradi nekdo prosim?
Natasa
Czech translation:Umělecká smlouva
Explanation:
Proč zbytečně dlouze přemýšlet, když se to u nás používá takhle?
Selected response from:

Martin König
Grading comment
No to jsem prave nevedela, tento obor jsem nikdy nedelala... ale pokud to jde takto jednoduse, tak proc ne! Diky, Natasa
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Umělecká smlouva
Martin König
4 +1Smlouva >Maria Chmelarova


Discussion entries: 1





  

Answers


36 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
talent release
Smlouva >


Explanation:
> find form here > http://wctv.info/forms/TForm.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs (2008-04-30 23:19:20 GMT)
--------------------------------------------------

Podla toho o com zmluva hovori, coho sa podpisujuca/ci zriekaju...
davaju pravo na...
v pripade zneuzitia....materialu (foto a pod. )
Zmluva o ...

Maria Chmelarova
Native speaker of: Slovak
Notes to answerer
Asker: Diky, potrebuju ale prijit na to, jak to napsat cesky... :) Natasa


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  rosim: češtěji asi těžko...
7 hrs
  -> Diky, rosim.

19 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
talent release
Umělecká smlouva


Explanation:
Proč zbytečně dlouze přemýšlet, když se to u nás používá takhle?

Martin König
Native speaker of: Native in CzechCzech
Grading comment
No to jsem prave nevedela, tento obor jsem nikdy nedelala... ale pokud to jde takto jednoduse, tak proc ne! Diky, Natasa




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (1): Pavel Blann