KudoZ home » English to Czech » Automotive / Cars & Trucks

customer value - > SPECHA

Czech translation: hodnota pro zákazníka


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:customer value
Czech translation:hodnota pro zákazníka
Entered by: xxxKlara Muscha

16:41 Sep 11, 2006
English to Czech translations [PRO]
Marketing - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: customer value - > SPECHA
jde o seznam pojmu, ve kterych se vyskytuje:
customer price, - cena pro zakaznika
customer saving - uspora pro zakaznika
customer value *?*
etc.

dostala jsem k tomu vysvetleni, ktere zni takto:

the saving is in effect value in comparison with the original price, whereas value is always value for money, not just in comparison. So, the saving is in effect value in comparison with the original price.


mohla by to byt (financni) vyhoda pro zakaznika?
hodnota pro zakaznika mi nedava smysl....

diky moc za hodne rychlou odpoved
klara :o)
xxxKlara Muscha
hodnota pro zákazníka
Explanation:
Sice to možná "nedává smysl", ale tenhle termín se používá. Stejně jako value added - přidaná hodnota. Hodnotou se tady myslí užitek, který z toho zákazník bude mít, a zároveň co nejnižší náklady... vysoká hodnota = co nejlepší služby za co nejnižší cenu.

Na toto téma existuje i stejnojmenná kniha (českého autora) http://www1.vltava.cz/store/GoodsDetail.asp?sCGoodsID=SE0069...
Selected response from:

karak
Grading comment
diky, to me presvedcilo...
:o)
hezky vecer

p.s. diky vam obema!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4celková úspora pro zákazníka
peter zalupsky
4hodnota pro zákazníkakarak
4hodnota pro zákazníka
Hynek Palatin


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
customer value - > specha
hodnota pro zákazníka


Explanation:
Podle mě to naopak vyhovuje a odpovídá to i definici, kterou jste uvedla. Hodnota, kterou zákazník získá za svoje peníze.

Hynek Palatin
Czech Republic
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 4

15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
customer value - > specha
hodnota pro zákazníka


Explanation:
Sice to možná "nedává smysl", ale tenhle termín se používá. Stejně jako value added - přidaná hodnota. Hodnotou se tady myslí užitek, který z toho zákazník bude mít, a zároveň co nejnižší náklady... vysoká hodnota = co nejlepší služby za co nejnižší cenu.

Na toto téma existuje i stejnojmenná kniha (českého autora) http://www1.vltava.cz/store/GoodsDetail.asp?sCGoodsID=SE0069...

karak
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4
Grading comment
diky, to me presvedcilo...
:o)
hezky vecer

p.s. diky vam obema!

19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
customer value - > specha
celková úspora pro zákazníka


Explanation:
Customer can save money not only by paying less than the nominal price, but but choosing a product with lower TCO - total cost of ownership - i.e total of direct and indirect costs involved.

peter zalupsky
Slovakia
Works in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak, Native in CzechCzech
PRO pts in category: 8