KudoZ home » English to Czech » Automotive / Cars & Trucks

torque tube

Czech translation: torzní trubka


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:torque tube
Czech translation:torzní trubka
Entered by: Pavel STORKAN

16:38 Mar 27, 2007
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: torque tube
http://en.wikipedia.org/wiki/Torque_tube
Milos Prudek
Czech Republic
torzní trubka
Explanation:
trubka, která přenáší krouticí moment
Selected response from:

Pavel STORKAN
Grading comment
Děkuji!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5torzní trubka
Pavel STORKAN
4kardanový hřídel
Jan Kolbaba
4tunel hnacího hřídele
Jaroslav Drnek
4roura hnacího hřídele
Pavel Blann


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
roura hnacího hřídele


Explanation:
.

Pavel Blann
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 133

4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
torzní trubka


Explanation:
trubka, která přenáší krouticí moment

Pavel STORKAN
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 12
Grading comment
Děkuji!

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tunel hnacího hřídele


Explanation:
V literatuře se to uvádí jako prostor, kde je uložen hnací hřídel u starších vozů s náhonem vzadu - odpovídá prvnímu odkazu (usmotors)


    Reference: http://www.usmotors.cz/old/historie/ford/58_60_ford_thunderb...
    Reference: http://news.auto.cz/aktuality/fabia-wrc-prosla-uspesne-homol...
Jaroslav Drnek
Native speaker of: Native in CzechCzech

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kardanový hřídel


Explanation:
Mohl by to být i kardanový hřídel, nebo jen jeho část, ale na přesné určení by dobře posloužil obrázek či lepší popis..
Na níže udeveném odkazu je jasné, že "torque tube" je kardan:
ttp://www.boatdesigns.com/products.asp?dept=108

Jan Kolbaba
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 66