KudoZ home » English to Czech » Automotive / Cars & Trucks

Alternator Ripple

Czech translation: zvlnění proudu alternátoru


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Alternator Ripple
Czech translation:zvlnění proudu alternátoru
Entered by: Jan Kordac

18:51 Apr 21, 2008
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: Alternator Ripple
Jedná se o jakousi zkoušečku autobaterií a souvisících systémů.

The tester will display several screens including Charging System decision, Charging System problem detail, Load Voltage measurements and Alternator Ripple evaluation
Jan Kordac
Czech Republic
zvlnění proudu alternátoru
Explanation:
Domnívám se, že pokaždé tam figuruje "current ripple", tedy zvlnění proudu
Viz referenci
Selected response from:

Jiri Hynek
Czech Republic
Grading comment
děkuji
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2zvlnění proudu alternátoru
Jiri Hynek
4střídavá složka výstupu alternátoru
Pavel Blann


Discussion entries: 2





  

Answers


30 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
alternator ripple
zvlnění proudu alternátoru


Explanation:
Domnívám se, že pokaždé tam figuruje "current ripple", tedy zvlnění proudu
Viz referenci


    Reference: http://www.fcd.eu/fcd-ld-lekce-16---test-dobijeci-soustavy-z...
Jiri Hynek
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 8
Grading comment
děkuji
Notes to answerer
Asker: Jo, to vypadá věrohodně. Mátlo mě pouze, že ten "current" systematicky vynachávají.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sabina Polakova
42 mins
  -> thanks :)

agree  petr jaeger: tezko se tam bude merit neco jineho nez proud, protoze vystupni napeti je v zasade konstantni
13 hrs
  -> thanks :)

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
alternator ripple
střídavá složka výstupu alternátoru


Explanation:
další možnost

alternátor je sice proudový zdroj, ale pokud není vidno z kontextu, která veličina je měřena, proud bych doporučil spíše vynechat.



    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Alternator#Automotive_alternato...
Pavel Blann
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 133

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  petr jaeger: pavle, tam se dycky meri proud, protoze napeti je konstantni
11 hrs