KudoZ home » English to Czech » Business/Commerce (general)

director / directors; registered agent

Czech translation: ředitel/ředitelé; jednatel


15:48 Apr 27, 2008
English to Czech translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: director / directors; registered agent
offshorové společnosti - ředitel/ ředitelé nebo lze člen představenstva/ představenstvo? na i-netu je registrační agent, může to být třeba i náš jednatel? nebo mám nechat termíny ředitel/ ředitelé (bez představenstva) a registrační agent (ne jednatel)?
SteveMcQueen
Czech translation:ředitel/ředitelé; jednatel
Explanation:
N/A

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2008-04-27 15:59:31 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Díky za důvěru, já to překládám takto, ale možná by nebylo od věci počkat si i na další názory :-) Lomítkem určitě nic nezkazíte.
Selected response from:

Zuzka Benesova
Czech Republic
Grading comment
děkuji, asi to tak udělám, i když jsou možná naši klienti již zvyklí i na registračního agenta, tak ho dám za lomítko, co myslíte?
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4ředitel/ředitelé; jednatel
Zuzka Benesova
3jednatel / jednatelé; registrační agent
Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
jednatel / jednatelé; registrační agent


Explanation:
Viz odkazy.

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2008-04-27 15:58:16 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Registered Agent - Registrační agent:
Reprezentuje IBC, LLC... v jurisdikcích založení. Obecně poskytuje registrované sídlo společnosti, poskytuje spojení na místní úřady a zabezpečuje všechny právní náležitosti ohledně jím založené společnosti.
http://www.growthstock.net/vyznamovy-slovnik.html

Ad jednatel - viz také např. http://sec.edgar-online.com/2008/02/28/0001140361-08-005212/... / str. 17
"Title: Director (Jednatel)"


    Reference: http://www.zippus.cz/index.php?stranka=pripravenareseni3
    Reference: http://www.akont.cz/cz/148.registracni-agent-registered-agen...
Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 187

2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ředitel/ředitelé; jednatel


Explanation:
N/A

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2008-04-27 15:59:31 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Díky za důvěru, já to překládám takto, ale možná by nebylo od věci počkat si i na další názory :-) Lomítkem určitě nic nezkazíte.

Zuzka Benesova
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 16
Grading comment
děkuji, asi to tak udělám, i když jsou možná naši klienti již zvyklí i na registračního agenta, tak ho dám za lomítko, co myslíte?