KudoZ home » English to Czech » Chemistry; Chem Sci/Eng

Propenoic Acid (butylester)

Czech translation: butylakrylát


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Propenoic Acid (butylester)
Czech translation:butylakrylát
Entered by: xxxKlara Muscha

18:47 Oct 25, 2006
English to Czech translations [PRO]
Science - Chemistry; Chem Sci/Eng
English term or phrase: Propenoic Acid (butylester)
ten butylester je zase na dalsi radce, ale co jsem nasla na seznamu.cz myslim ze to patri k tomu...

je to opravdu sila, ale vetsinu uz jsem jich nasla, jen par jeste chybi....teda opravdu se ptam sama sebe, kdo to proboha prekladal....
xxxKlara Muscha
butylakrylát
Explanation:
propeonic acid je kyselina propenová podle Ženevského názvosloví, běžně se označuje jako kyselina akrylová. Jedná se tedy o butylakrylát, butylester kyseliny akrylové nebo butylester propenové kyseliny. Do obecnějšího textu bude nejvhodnější použít výraz butylakrylát
Selected response from:

Helena matyasova
Czech Republic
Grading comment
diky :o)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5butylakrylátHelena matyasova
4kyselina propenová (butylester)
Pavel Blann


  

Answers


53 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
propenoic acid (butylester)
kyselina propenová (butylester)


Explanation:
nebo: kyselina akrylová


    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Propenoic_acid
Pavel Blann
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 28

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
propenoic acid (butylester)
butylakrylát


Explanation:
propeonic acid je kyselina propenová podle Ženevského názvosloví, běžně se označuje jako kyselina akrylová. Jedná se tedy o butylakrylát, butylester kyseliny akrylové nebo butylester propenové kyseliny. Do obecnějšího textu bude nejvhodnější použít výraz butylakrylát

Helena matyasova
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 40
Grading comment
diky :o)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Pavel Blann: to je ale anglicky "butyl acrylate", což neodpovídá zadání // díky za vysvětlení
1 hr
  -> je to chemicky stejná látka, v anglicky psaných textech se to často uvádí ve formě se závorkou, ovšem v češtině se uvede přímo výsledná látka