KudoZ home » English to Czech » Chemistry; Chem Sci/Eng

Charge Control dye...

Czech translation: barva citlivá na elektrický náboj


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Charge Control dye...
Czech translation:barva citlivá na elektrický náboj
Entered by: xxxKlara Muscha

18:21 Oct 26, 2006
English to Czech translations [PRO]
Science - Chemistry; Chem Sci/Eng
English term or phrase: Charge Control dye...
a charge control agent

mezi temi vsemi pojmy z chemie, ktere tu mam, jsou tyto dva, kterym nerozumim....a nedokazu si pod tim nic predstavit a ten priserny preklad, ktery opravuji taky nedava smysl...

nema nekdo tuseni, co je tim mineno?
diky
klara
xxxKlara Muscha
barva citlivá na elektrický náboj
Explanation:
Je to speciální tiskařský výraz

--------------------------------------------------
Note added at 17 hrs (2006-10-27 11:50:44 GMT)
--------------------------------------------------

Vzhledem k předchozím zadaným výrazům je zřejmé, že se jedná o složky toneru do tiskárny (asi laserové). Plochy, které mají být vytištěny se při procesu tisku elektricky nabijí a nabité plochy přitáhnou barvivo, které se pak otiskne na papír.
www.freepatentsonline.com/5364719.html - 46k
Selected response from:

Helena matyasova
Czech Republic
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1barvivo pro řízení náboje
Pavel Blann
4barva citlivá na elektrický nábojHelena matyasova


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
charge control dye...
barvivo pro řízení náboje


Explanation:
činidlo pro řízení náboje (elektrostatického)

--------------------------------------------------
Note added at 17 mins (2006-10-26 18:38:19 GMT)
--------------------------------------------------

kontext: toner do laserových tiskáren

Pavel Blann
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 28

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jan Kordac: Rozuměl bych tomu zhruba stejně.
7 mins
  -> díky!

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
charge control dye...
barva citlivá na elektrický náboj


Explanation:
Je to speciální tiskařský výraz

--------------------------------------------------
Note added at 17 hrs (2006-10-27 11:50:44 GMT)
--------------------------------------------------

Vzhledem k předchozím zadaným výrazům je zřejmé, že se jedná o složky toneru do tiskárny (asi laserové). Plochy, které mají být vytištěny se při procesu tisku elektricky nabijí a nabité plochy přitáhnou barvivo, které se pak otiskne na papír.
www.freepatentsonline.com/5364719.html - 46k


    httpwww.grafika.cz/art/polygrafie/clanek952468633.html - 45k
Helena matyasova
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 40
Notes to answerer
Asker: poslala jsem jeste jeden podobny dotaz a byla bych vdecna za reakci...diky moc predem